Haluatko palauttaa tuotteen?

Toivomme, että Suomessa suunnitellut ja vastuullisesti valmistetut NOSH-vaatteet tuovat iloa päiviisi vuoden jokaisena päivänä. Mikäli tilaamasi vaate oli väärän kokoinen tai ei vastannut odotuksiasi, ei hätää, sillä voit palauttaa tuotteen maksutta alla olevien ohjeiden avulla. 

Mikäli sinulla on kysyttävää tilaamistasi tuotteista, asiantunteva asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään.

14 päivän ilmainen palautusoikeus

Toivomme, että ostat harkiten, vain sellaisia vaatteita, joita tarvitset ja haluat käyttää ilolla pitkään. Tämän vuoksi tarjoamme tuotteillemme maksuttoman palautusoikeuden.

Mitä tuotteen palauttaminen tarkoittaa?

  • NOSH tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus, myös tarjoushintaisilla tuotteilla. Palautusaika lasketaan pakettisi noutohetkestä. Palautusoikeus ei valitettavasti koske yritysostoina tehtyjä tilauksia.
  • Sukkatuotteiden palautusta koskevat erityisehdot: Voit palauttaa sukat vain alkuperäisessä ja avaamattomassa paketissa halutessasi täysin hyvityksen ostoksestasi. Mikäli palautat avatun sukkapaketin, teemme osahyvityksen. Tämä tarkoittaa että yhden sukkaparin paketin hinnasta pidätämme 5 euroa ja kahden sukkaparin paketista pidätämme 8 euroa.
  • Mikäli palautat koko tilauksesi, hyvitämme myös tilauksesi postikulut.

Miten pakkaan palautettavan tuotteen?

  • Palauta tuotteet mielellään niiden alkuperäisessä pakkauksessa.
  • Täytä ja liitä palautuspakettiisi tilauksen mukana tullut tuotelista tai vastaavat tiedot erillisellä paperilla. Palautusten käsittelyyn tarvitsemme:
    • tilausnumeron
    • tilaajan nimen
    • tiedon jokaisesta tilauksesi tuotteesta, jotka haluat palauttaa

 Lähetys Postin kautta

Kun haluat lähettää palautettavat tuotteet palautustunnuksella Postin asiointipisteestä:

  • Vie tuotteet valmiiksi pakattuina Postin asiointipisteeseen. Varmista, että pakkaat mukaan myös täytetyn tuotelistan tai vastaavien tiedot muulla erillisellä paperilla.
  • NOSH maksaa palautuksesta syntyvät postikulut.

  • Kirjoita paketin päälle osoitteeksi: 
    Postin palautustunnus 628456 
    Nosh Company Oy 
    PL 110 
    13101 Hämeenlinna

Kun haluat lähettää palautettavat tuotteet Postin Helposti-koodilla:

  • Luo palautuspaketillesi ensin Helposti-koodi alla olevien ohjeiden avulla.
  • Vie palautettavat tuotteet valmiiksi pakattuina Postin automaattiin tai Postin asiointipisteeseen. Varmista, että pakkaat mukaan myös täytetyn tuotelistan tai vastaavien tiedot muulla erillisellä paperilla.
  • NOSH maksaa palautuksesta syntyvät postikulut.

  • Luo Helposti-koodi Postin sivulla osoitteessa: posti.fi/palautapaketti.
  • Syötä pakettisi lähetystunnus tekstikenttään, alkukirjaimet JJFI aina isoilla kirjaimilla.
  • Paina "Hae" ja saat Helposti-koodin sekä palautusohjeet.
  • Jos olet palauttamassa Smartpost-automaattiin, jonka lokeroissa on näppäimistöt, on sinun varattava vielä lokero.
  • Syötä hakukenttään postinumero, jonka alueelle haluat jättää palautuksen ja paina HAE.
  • Valitse sopiva Smartpost-automaatti ja syötä sähköpostiosoitteesi
  • Saat kertakäyttöisen lokeron avauskoodin varaamaasi Smartpost-lokeroon sekä toimintaohjeet.
  • Kirjoita saamasi Helposti-koodi paketin päälle.
  • Jos palautat pakettiautomaattiin, noudata automaatin ohjeita.
  • Huomioithan, että olet vastuussa palautuspaketista, kunnes se saapuu NOSHille.
  • Mikäli palautuspakettisi katoaa, voimme käsitellä vaihdon ainoastaan meille toimittamaasi paketin tositetta tai seurantakoodia vastaan.
  • Ota palautuspaketin seurantakoodi talteen ottamalla siitä esim. valokuva, jotta voit tarvittaessa todistaa lähettäneesi palautustuotteen.

 Lähetys PostNordilla

Kun haluat lähettää palautettavat tuotteet pakettisi mukana tulleen PostNord palautustarran avulla: 

  • Löydät valmiin palautustarran paketistasi vain mikäli tilasit tuotteet PostNordin toimituksella.
  • Pakkaa palautettavat tuotteet ja täytetty tuotelista tai vastaavat tiedot valmiiksi ja liimaa paketin päälle paketin mukana tullut PostNordin osoitetarra.
  • Jos palautustarrasi ei ole enää tallessa, palauta paketti postitse käyttäen Postin palautustunnusta (ohjeet yllä).
  • Vie paketti lähimpään PostNordin automaattiin tai asiointipisteeseen.
  • NOSH maksaa palautuksesta syntyvät toimituskulut.
  • Voit seurata pakettisi kulkua Post Nord sovelluksella.
    • Huomioithan, että olet vastuussa palautuspaketista, kunnes se saapuu NOSHille.
    • Mikäli palautuspakettisi katoaa, voimme käsitellä palautuksen ainoastaan meille toimittamaasi paketin tositetta tai seurantakoodia vastaan.
    • Ota palautuspaketin seurantakoodi talteen ottamalla siitä esim. valokuva, jotta voit tarvittaessa todistaa lähettäneesi vaihtotuotteen.

       Mitä tapahtuu, kun palautukseni on käsitelty?

      • Palautuksen käsittelyyn ja rahan siirtoon kuluu 10-20 arkipäivää.
      • Voimme käsitellä palautuksia vain niiden saapumisjärjestyksessä.
      • Palautuspaketin toimitusaika varastollemme vaihtelee useilla työpäivillä ja palautus rekisteröityy järjestelmäämme vasta asiakaspalvelumme ottaessa sen käsittelyyn. Saat meiltä sähköpostivahvistuksen, kun vaihtosi on käsitelty.
      • Kun palautus on käsitelty tilaukseltasi, palautettavasta summasta lähtee automaattisesti tieto maksunvälittäjälle, joka lähettää sinulle viestin koskien rahanpalautusta yleensä saman päivän aikana. Tarkistathan myös roskapostisi.
      • Maksuntarjoaja hyvittää maksamasi summan tilauksesi maksutavan mukaisesti. 
      • Mikäli palautat tilauksen kokonaisuudessaan, palautuvat sinulle myös alkuperäiset postikulut.

      • Vaihtoehtoisesti näet kaikki Klarnan kautta tehdyt ostoksesi ja laskusi kirjautumalla Klarnaan täällä: app.klarna.com/login tai lataamalla Klarna-sovelluksen Google Playsta tai Apple Storesta. 
      • Lisätietoja saat Klarnan asiakaspalvelusta: 09- 425 99 771 klarna.com/fi/
      • Mikäli olet tehnyt tilauksen Klarna-laskulle, saat päivitetyn laskun Klarnasta, kun palautuksesi on käsitelty.


      Haluan ilmoittaa virheestä tuotteessani

      Usein kysytyt kysymykset

      Ota yhteyttä asiakaspalveluumme

      Tuotehaku

      Tuoteryhmät

      Toivelista on tyhjä

      Toimitusehdot


      Päivitetty 17.6.2022

      Löydät usein kysytyt kysymykset ja vastaukset UKK-sivulta
      Tietosuojaselosteemme löydät täältä


      1. Tilausten käsittely

      Otamme uudet tilaukset käsittelyyn ja keräilyyn mahdollisimman nopeasti.

      Tilauksiin ei voi tehdä muutoksia ostotapahtuman jälkeen eikä tilauksia voi yhdistää toiseen tilaukseen.  

      Voit ottaa kaikissa tilaustasi koskevissa asioissa yhteyttä asiakaspalveluumme info@nosh.fi.  

      2. Toimitustavat, toimitusaika ja -hinnat

      Tilaan verkkokaupasta tai NOSH edustajalta

      ToimitustapaToimitusaikaHinta
      Sähköinen lahjakortti, toimitus sähköpostitseTunnin kuluessa maksusta-
      Postipaketti -nouto Postin automaatista tai asiointipisteestä1-4 arkipäivää*6,90 €
      PostNord MyPack Collect -paketti - nouto pakettiautomaatista tai asiointipisteestä, K-marketista tai R-kioskista1-4 arkipäivää*6,90 €
      Postin Kotipaketti, toimitus kotiovelle

      1-4 arkipäivää*9,50 €

      Huomioitavaa:

      *Poikkeustilanteissa ja kiireaikoina, kuten alennusmyyntien tai merkittävien kampanjoiden aikana toimitusaika saattaa olla hieman pidempi. Toimitusaika lasketaan siitä, kun tilauksen maksutapa on vahvistettu.

      2.1. Postipaketti

      Valitessasi toimitustavaksi Postipaketin, voit noutaa pakettisi pakettiautomaatista tai Postin asiointipisteestä vastaanotettuasi saapumisilmoituksen tekstiviestillä ja sähköpostilla.

      Asiakas täyttää kassalla osoitetietonsa, valitsee toimitustavan sekä noutopisteen ja vastaa itse antamiensa tietojen oikeellisuudesta. NOSH ei ole velvollinen suorittamaan paketille siirtoa, mikäli väärä noutopiste johtuu asiakkaan omasta valinnasta tai korvaamaan, mikäli asiakkaan antamissa tiedoissa on virhe.

      Posti säilyttää paketteja 7 vrk noutopisteessä tai pakettiautomaatissa, jonka jälkeen paketit palautuvat takaisin Nosh Company:n varastolle.

      Mikäli pakettia ei ole noudettu toimipisteestä määräaikaan mennessä, se palautuu NOSHille. Veloitamme noutamattomasta paketista asiakkaalta käsittelykulut 8 €.

      Postipaketit toimitetaan hiilineutraalina Posti Green- lähetyksinä.

      2.2. Postin Kotipaketti

      Kotiinkuljetusta varten voit valita toimitustavaksi Postin Kotipaketin, joka jaetaan vastaanottajan kotiovelle sovitusti. 

      Kotipaketit toimitetaan hiilineutraalina Posti Green- lähetyksinä.

      2.3. PostNord MyPack Collect -paketti

      Valitsemalla toimitusmuodoksi PostNord MyPack Collect -paketin, voit noutaa pakettisi lähimmästä PostNordin pakettiautomaatista, K-marketista, R-kioskista tai PostNordin toimipisteestä.

      Paketin siirtäminen toiseen toimipisteeseen ei ole mahdollista PostNordin kautta. NOSH ei ole velvollinen korvaamaan, mikäli väärä noutopiste johtuu asiakkaan omasta valinnasta tai mikäli asiakkaan antamissa tiedoissa on virhe.

      PostNordin pakettien säilytysaika on yksi viikko pakettiautomaatissa ja noutopisteessä, jonka jälkeen noutamattomat paketit palautuvat takaisin Nosh Company:n varastolle.

      Mikäli pakettia ei ole noudettu toimipisteestä määräaikaan mennessä se palautuu varastollemme ja veloitamme noutamattomasta paketista käsittelykulut 8 €.

      3. Maksutavat

      Maksutavat henkilöasiakkaille:

      • Verkkopankki- ja korttimaksu (Aktia, Ålandsbanken, Danske Bank, Handelsbanken, LähiTapiola, Nordea, OmaSP, OP, POP Pankki, SEB, S-Pankki, Säästöpankki)
      • Pankki- tai luottokortti (Visa, Mastercard ja American Express)
      • Maksa 30 päivän sisällä (Klarna lasku)
      • Maksa myöhemmin (Klarna tili)
      • Pilko maksut, Klarnan joustava erämaksu
      • MobilePay

      Klarna Checkout -palvelun avulla voit tehdä ostoksia helposti, joustavasti ja turvallisesti. Vastaamalla muutamaan kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

      Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Norra stationsgatan 61, 113 43 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta.

      Jos valitset maksutavaksi Klarna laskun, Klarna toimittaa sen sinulle sähköpostilla siinä vaiheessa, kun tilaus toimitetaan. Henkilöasiakas näkee laskunsa myös kirjautumalla Klarnaan osoitteessa klarna.com/login tai lataamalla Klarnan mobiilisovelluksen mobiililaitteeseensa.

      Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme sinua olemaan yhteydessä suoraan Klarnan asiakaspalveluun p. 09 – 425 99 771 arkisin klo 8.00–18.00.

      Maksaminen NOSH edustajalta tilattaessa

      Edustajasi luo tilauksesi ja saat sähköpostiisi maksulinkin sisältävän tilausvahvistuksen, jonka jälkeen sinulla on 24 tuntia aikaa valita itsellesi sopivin maksutapa ja vahvistaa maksulinkki. Jos ilmoitat edustajalle puhelinnumerosi, saat maksulinkin myös tekstiviestinä. 

      Maksaminen NOSH lahjakortilla

      Voit maksaa ostoksesi tai osan ostoksestasi sähköisellä NOSH lahjakortilla lisäämällä lahjakorttikoodin kassalla tilaukselle. NOSH edustajan kautta tilatessa edustaja lisää lahjakorttikoodin tilaukselle puolestasi. Lahjakorttia ei pysty lisäämään tilaukselle jälkikäteen. Lahjakortilla maksaessa tilaukselle voi lisätä myös kutsujärjestäjän edun, hyvitysedun tai muun koodillisen kampanjaedun.

      Lue lisää maksamisesta UKK:sta.

      4. Alennuskoodit ja tarjoukset

      Hyvitys- ja alennuskoodit

      Hyvitys- ja alennuskoodit ovat kertakäyttöisiä. Tilauksella voi olla vain yksi hyvitys- tai alennuskoodi

      NOSH ei hyvitä hyvityskoodeja esim. kutsujärjestäjän etua rahaksi tai uudelle alennuskoodille, mikäli siitä jää osa käyttämättä, tai mikäli palautat koko tilauksen. 

      NOSH ei hyväksy vanhentuneita tai kolmansien osapuolien julkaisemia alennuskoodeja.

      Mikäli sinulla on NOSHin toimittama alennuskoodi, joka ei toimi, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme info@nosh.fi.  

      Tarjoukset ja edustajan kautta tehty tilaus

      Asiakkaan tilauksen erikoisedut ja -hinnat ovat voimassa tilauksen maksulinkin voimassaoloajan (24 tuntia). Mikäli tilauksen sisältämien etujen saatavuus tai hintojen voimassaoloaika päättyy maksulinkin voimassaoloaikana, ei tilauksen edut ja hinnat ole siirrettävissä myöhemmin tehtävälle uudelle tilaukselle, vaikka tilauksen tuotesisältö olisi sama.

      Tarjousten voimassaoloaika ja etuhinta määritellään kampanjakohtaisesti. Tuotteen hinta määräytyy ostohetkellä.

      Kutsujärjestäjän etu

      Kutsujärjestäjän etu on tarkoitettu NOSH vaatekutsuilla tehtävään tilaukseen.

      Kutsujärjestäjän edun sisältävälle tilaukselle ei voi yhdistää muita hyvitys- tai alennuskoodeja.

      NOSH ei hyvitä hyvityskoodeja esim. kutsujärjestäjän etua rahaksi tai uudelle alennuskoodille, mikäli siitä jää osa käyttämättä, tai mikäli palautat koko tilauksen.

      NOSH klubiedut

      NOSH klubiedut ovat saatavilla ainoastaan NOSH edustajan kautta tilattaessa.

      NOSH klubietuja koskevat erityisehdot. Tarjousten voimassaoloaika ja etuhinta määritellään kampanjakohtaisesti.

      Asiakkaan tilauksen erikoisedut ja -hinnat ovat voimassa tilauksen maksulinkin voimassaoloajan (24 tuntia). Mikäli tilauksen sisältämien etujen saatavuus tai hintojen voimassaoloaika päättyy maksulinkin voimassaoloaikana, ei tilauksen edut ja hinnat ole siirrettävissä myöhemmin tehtävälle uudelle tilaukselle, vaikka tilauksen tuotesisältö olisi sama.

      5. Palautusoikeus

      5.1 Palautettavan tuotteen kunto

      Palautettavan vaatteen tulee aina olla käyttämätön, puhdas, pesemätön ja täysin uuden veroinen.

      Palauta tuotteet mielellään niiden alkuperäisessä pakkauksessa. Tarkistamme palautuneen vaatteen kunnon ennen maksun palauttamista. Mikäli tuotteessa on puutteita edellä mainittujen asioiden osalta, pidätämme oikeuden olla hyvittämättä tuotteesta maksettua hintaa kokonaisuudessaan.

      Palauta tuotepakettina ostetuista tuotteista kaikki pakettiin kuuluvat tuotteet sekä mahdollinen tuotelahja, jos tuotelahjan ehdot eivät täyty palautuksen jälkeen.

      Tarkista vastaanottamasi vaatteet ennen käyttöönottoa tai pesua.

      5.2 Palautusoikeus

      NOSH-vaatteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus. Palauttaa voit veloituksetta kerran. Palautusaika lasketaan paketin noutohetkestä.

      Palautusoikeus ei koske yritysostoina tehtyjä tilauksia.

      Sukkatuotteiden palautusta koskevat erityisehdot: Mikäli sukkapaketin vyöte on avattu, teemme ainoastaan osahyvityksen. Yhden parin paketin hinnasta pidätämme 5 euroa. Kahden parin paketista pidätämme 8 euroa.

      Mikäli palautat koko tilauksen, hyvitämme myös tilauksesi postikulut. Pidätämme oikeuden veloittaa toimituskulut tilauksista, jotka on tehty toimituskuluttomuuskampanjan aikana, mutta jonka ehdot eivät täyty enää palautuksen jälkeen.

      Mikäli haluat vaihtaa tuotteen toiseen kokoon, väriin tai toiseen tuotteeseen, voit tehdä uuden tilauksen ja palauttaa alkuperäisen tuotteen.

      5.3 Palautusten käsittelyaika   

      Palautusten käsittelyyn ja rahan siirtoon kuluu 10-20 arkipäivää. Palautuspakettien toimitusaika varastollemme vaihtelee useilla työpäivillä ja palautus rekisteröityy järjestelmäämme vasta asiakaspalvelumme ottaessa sen käsittelyyn. Saat meiltä sähköpostivahvistuksen, kun palautuksesi on käsitelty.

      5.4 Väärä tai viallinen tuote

      Jos olet saanut tilauksessasi väärän tai viallisen tuotteen, täytä verkkosivuillamme oleva virheilmoituslomake. Voit valita tuotevirhelomakkeelta sinulle sopivan hyvitysvaihtoehdon. Mikäli kyseessä on toimitusvirhe, otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian. Lomakkeen lähetettyäsi saat lisäohjeet tuotteen mahdolliseen palauttamiseen.  

      Ilmoita toimitus- tai tuotevirheestä

      Lisätietoja saat asiakaspalvelustamme:

      • sähköpostitse info@nosh.fi
      • soittamalla p. 029-309 3600 ma, ke-pe 9-15, ti 10-15.

      5.5 Maksun palautus 

      Kun palautus on käsitelty tilaukseltasi, palautettavasta summasta lähtee automaattisesti tieto Klarnaan, joka lähettää sinulle viestin koskien rahanpalautusta yleensä saman päivän aikana. Tarkistathan myös roskapostin.

      Vaihtoehtoisesti näet kaikki Klarnan kautta tehdyt ostoksesi ja laskusi kirjautumalla Klarnaan täällä: app.klarna.com/login tai lataamalla Klarna sovelluksen Google Playsta tai Apple Storesta.

      Palautuksen käsittelyyn ja rahan siirtoon kuluu yleensä noin 10–20 arkipäivää. Klarna hyvittää maksamasi summan tilauksesi maksutavan mukaisesti. Mikäli palautat tilauksen kokonaisuudessaan, palautuvat sinulle myös alkuperäiset postikulut.

      Lisätietoja saat Klarnan asiakaspalvelusta: 09- 425 99 771 klarna.com/fi/

      Klarna lasku

      Mikäli olet tehnyt tilauksen Klarna-laskulle, saat päivitetyn laskun Klarnasta, kun palautuksesi on käsitelty. 
           

      6. Palautusohje

      Täytä ja liitä palautuspakettiin tilauksen mukana tullut lähetyslista tai vastaavat tiedot erillisellä paperilla. Palautusten käsittelyyn tarvitsemme: 

      1. tilausnumeron 
      2. tilaajan nimen
      3. jokaisesta palautettavasta tuotteesta tiedon onko kyseessä palautus vai ilmoitus virheestä

      6.1 Palautus Postin palautustunnuksella Posti asiointipisteeseen

      Vie palautettavat tuotteet valmiiksi pakattuina ja täytetyn lähetyslistan tai vastaavien tietojen kanssa Postin asiointipisteeseen. Jos olet palauttamassa virheellistä tuotetta, lisääthän pakettiin mukaan tilausnumerosi sekä VAAT- tai TOIM-alkuisen virheilmoitustunnuksen. NOSH maksaa palautuksesta syntyvät postikulut.   

      Kirjoita paketin päälle palautuksen osoitteeksi:
      Postin palautustunnus 628456
      Nosh Company Oy
      PL 110
      13101 Hämeenlinna   

      Asiakas on vastuussa palautuspaketista siihen saakka, kunnes paketti on saapunut NOSHille. Mikäli palautuspaketti on kadonnut, voimme käsitellä palautuksen ainoastaan asiakkaan toimittamaa palautuspaketin tositetta tai seurantakoodia vastaan. Ota palautuspaketin seurantakoodi talteen ottamalla siitä esim. valokuvan, jotta voit tarvittaessa todistaa palauttaneesi.

      6.2 Palautus Postin Helposti-koodilla

      Palauta Helposti koodilla mihin tahansa Postin automaattiin tai Postin asiointipisteeseen. NOSH maksaa palautuksesta syntyvät postikulut.

      -Mene Postin sivulle: posti.fi/palautapaketti.  

      -Syötä pakettisi lähetystunnus tekstikenttään, alkukirjaimet JJFI aina isoilla kirjaimilla.

      -Paina "Hae" ja saat Helposti-koodin sekä palautusohjeet

      -Jos olet palauttamassa Smartpost-automaattiin, jonka lokeroissa on näppäimistöt, on sinun varattava vielä lokero.
      -Syötä hakukenttään postinumero, jonka alueelle haluat jättää palautuksen ja paina HAE.
      -Valitse sopiva Smartpost-automaatti ja syötä sähköpostiosoitteesi
      -Saat kertakäyttöisen lokeron avauskoodin varaamaasi Smartpost lokeroon sekä toimintaohjeet.

      -Kirjoita saamasi Helposti-koodi paketin päälle.

      -Jos palautat pakettiautomaattiin, noudata automaatin ohjeita.

      Asiakas on vastuussa palautuspaketista siihen saakka, kunnes paketti on saapunut NOSHille. Mikäli palautuspaketti on kadonnut, voimme käsitellä palautuksen ainoastaan asiakkaan toimittamaa palautuspaketin tositetta tai seurantakoodia vastaan. Ota palautuspaketin seurantakoodi talteen ottamalla siitä esim. valokuvan, jotta voit tarvittaessa todistaa palauttaneesi.

      6.3 Palautus PostNordin palautustarralla

      Voit palauttaa tuotteita veloituksetta 14 vuorokauden sisällä paketin noutamisesta PostNordin automaattiin tai asiointipisteeseen käyttäen paketin mukana tullutta palautustarraa.

      Jos palautustarra ei ole enää tallessa tai noutamisesta on kulunut yli 14 vrk esim. reklamaatiotilanteessa palauta paketti postitse käyttäen Postin palautustunnusta ks. ohje kohdasta 6.1.

      Pakkaa tuotteet ja täytetty lähetyslista tai vastaavat tiedot valmiiksi ja liimaa paketin päälle paketin mukana tullut PostNordin osoitetarra. Vie paketti lähimpään Post Nordin automaattiin tai asiointipisteeseen. Voit seurata pakettisi kulkua Post Nord sovelluksella.

      Asiakas on vastuussa palautuspaketista siihen saakka, kunnes paketti on saapunut NOSHille. Mikäli palautuspaketti on kadonnut, voimme käsitellä palautuksen ainoastaan asiakkaan toimittamaa palautuspaketin tositetta tai seurantakoodia vastaan. Ota palautuspaketin seurantakoodi talteen ottamalla siitä esim. valokuvan, jotta voit tarvittaessa todistaa palauttaneesi.

      7. Asiakaspalvelu ja muut ehdot

      Asiantunteva ja tuotevalikoimamme hyvin tunteva henkilökuntamme auttaa sinua mielellään kaikissa tilaukseesi liittyvissä asioissa. Parhaiten tavoitat meidät aina sähköpostitse info@nosh.fi.

      Nosh Company Oy ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä vahingoista.  

      Mahdollisiin asiakkaan ja Nosh Company Oy:n välisiin riita-asioihin sovelletaan Suomen lakia.

      Jos tilanteen erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi, asiakas voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan  ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan. Lisätietoa asiasta kuluttajille löytyy Euroopan komission verkkovälitteiseltä riidanratkaisufoorumilta (Art. 14, EU asetus No 524/2013). Voit ottaa asiassa yhteyttä myös asiakaspalveluumme info@nosh.fi.

      Lue tietosuojaselosteestamme miten NOSH suojaa yksityisyyttäsi ja käsittelee henkilötietojasi.

      Ostoskoriin käytetyt lahjakortit

      Valitse yksi kassi veloituksetta mukaan tilaukseesi.

      Lähetä toivelistasi edustajalleEdustaja ottaa sinuun yhteyttä sähköpostitse

      Olet oikeutettu kampanjatuotteeseen, lunastaaksesi edun valitsethan tuotteen ennen toivelistan lähetystä.

      Lähettämiäsi tietoja käytetään linkin lähettämiseen vastaanottajalle. Käsittelemme tietojasi tieto­suoja­selosteemme mukaisesti.

      This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.