Järjestä vaatekutsut

Kutsujen järjestäminen on helppoa ja mukavaa! Kutsuilla vietät kiireettömän ostoshetken ystäviesi kanssa ja tutustut laadukkaisiin NOSH-vaatteisiin. Saat asiantuntevalta edustajaltamme vinkkejä vaatteiden yhdistelyyn ja oikean koon valintaan.

Löydä sinulle sopivin tapa järjestää vaatekutsut

Perinteisillä vaatekutsuilla kokoonnutte yhdessä ystäviesi kanssa kotiisi tai vaikkapa työpaikalle. Edustajamme saapuu paikalle vaaterekin kera ja voitte sovittaa ihanan pehmeitä luomupuuvillaisia NOSH-vaatteita.

Onlinekutsuille sinä ja ystäväsi voitte osallistua kukin omalta kotisohvaltanne, eikä aikaa kulu matkustamiseen. Voitte tutustua mallistoihimme liveyhteyden välityksellä edustajan opastuksella. Välimatkakaan ei ole este, vaan onlinekutsuille voit helposti kutsua mukaan ystäviä eri puolilta Suomea.

Myös yhdistelmäkutsut ovat mahdollisia. Yhdistelmäkutsut tuovat perinteiset ja onlinekutsut yhteen. Yhdistelmäkutsuilla sinä ja osa vieraista olette edustajan kanssa paikan päällä esimerkiksi kotonasi. Loput vieraista osallistuu kutsuille etäyhteyden kautta.

Varaa juuri sinulle sopivat NOSH vaatekutsut edustajaltamme ja kutsu ystävät koolle vaateostosten ja rennon yhdessäolon merkeissä. 

Näin järjestät kutsut:

  1. Löydä sinua lähellä oleva edustaja täältä ja ota yhteyttä edustajaan.
  2. Sovi edustajasi kanssa sopiva ajankohta kutsuille.
  3. Kutsu ystävät koolle. Lue vinkkimme onnistuneiden vaatekutsujen järjestämiseen.
  4. Nauti kutsuista ystävien seurassa!

Ammattitaitoiset NOSH edustajamme palvelevat sinua ympäri Suomen. Edustajamme palvelevat NOSH vaatekutsuilla pääsääntöisesti 50 km:n säteellä kotipaikkakunnastaan. Suosittuja esittelypaikkoja kotikutsujen lisäksi ovat mm. naistenillat, työpaikat ja perhekerhot. Kysy lisää omalta edustajaltasi ja varaa kutsut!

Löydä lähin edustajasi

Etusi vaatekutsuilla

- Saat henkilökohtaista ja asiantuntevaa palvelua - myös etänä.
- Edustaja auttaa oikean koon valinnassa ja tarjoaa vinkkejä vaatteiden yhdistelyyn.
- Voit hyödyntää vaihtuvat NOSH klubiedut, jotka ovat voimassa vain edustajan kautta tilatessa.

NOSH vaatekutsujen kutsujärjestäjänä voit saada rahanarvoisia etuja omiin NOSH-ostoksiisi kutsujen myynnin perusteella.

Yllä olevan taulukon mukaisen edun lisäksi saat perinteisten kutsujen tai yhdistelmäkutsujen kutsujärjestäjänä -15% alennuskoodin* seuraavaan NOSH-ostokseesi.

*Alennus koskee normaalihintaisia tuotteita. Koodi käy NOSH edustajalta tai vaatekutsuilla tilatessa. Edun voi yhdistää lahjakorttiin, mutta ei muihin etukoodeihin.


    Kutsujärjestäjän extraedut

    Kokoa nyt ystäväsi yhteen ja järjestä perinteiset NOSH vaatekutsut. Saat normaalin kutsujärjestäjän edun sekä alennuskoodin lisäksi vaihtuvia extraetuja. Kutsujärjestäjänä voit siis saada jopa kolme houkuttelevaa etua! Katso extraedut alta.

    Jatkamme vuonna 2023 suosittua kutsujärjestäjien extraetukampanjaa. Juhlistamme koko vuoden ajan NOSH vaatekutsujen 10-vuotista taivalta ja osana juhlahumua hemmottelemme kutsujärjestäjiämme upeilla extraeduilla!

    Extraetujen ehdot:

    - Tarjoamme edut perinteiset vaatekutsut pitäneille kutsujärjestäjille. Edut ovat saatavilla myös edustajan tilassa järjestettäviltä perinteisiltä kutsuilta.
    - Kutsujen kokonaismyynti tulee olla min. 250 €, jotta kutsujärjestäjä saa extraedun.
    - Kutsujärjestäjän tulee tehdä järjestämillään kutsuilla oma tilaus.
    - Asiakas voi järjestää sesongin aikana useammatkin kutsut ja kerryttää itselleen useamman tuotelahjaedun.
    - Toimitamme tuotelahjat kutsujärjestäjälle hänen oman tilauksensa yhteydessä.


    TOUKOKUU-KESÄKUU

    Saat normaalin kutsujärjestäjän edun lisäksi 37,80 € arvoisen extraedun: 2 kpl NOSH-pellavakeittiöpyyhesetin, kun järjestät perinteiset vaatekutsut 1.5.–30.6.2023 välisenä aikana ja kutsujen kokonaismyynti ylittää 250 euroa. 

    Pyyhkeiden värit ovat utu ja salvia. Tuotelahjat ovat saatavilla niin kauan kuin tuotteita riittää edun voimassaoloaikana. Pidätämme oikeudet muutoksiin ja tuotteiden korvaamiseen vastaavan arvoisella toisella tuotelahjalla.

    Tuotehaku

    Tuoteryhmät

    Toivelista on tyhjä

    Toimitusehdot

    Löydät usein kysytyt kysymykset ja vastaukset UKK-sivulta

    Voit tutustua kansainvälisiin toimitusehtoihin nosh.fi - verkkokaupasta tästä.

    Tietosuojaselosteemme löydät täältä


    1. Tilausten käsittely

    Otamme uudet tilaukset käsittelyyn ja keräilyyn mahdollisimman nopeasti.

    Tilauksiin ei voi tehdä muutoksia ostotapahtuman jälkeen eikä tilauksia voi yhdistää toiseen tilaukseen.  

    Voit ottaa kaikissa tilaustasi koskevissa asioissa yhteyttä asiakaspalveluumme info@nosh.fi.  

    2. Toimitustavat, toimitusaika ja -hinnat

    Tilaan verkkokaupasta tai NOSH edustajalta

    ToimitustapaToimitusaikaHinta
    Sähköinen lahjakortti, toimitus sähköpostitseTunnin kuluessa maksusta-
    Postipaketti -nouto Postin automaatista tai asiointipisteestä1-4 arkipäivää*6,90 €
    PostNord MyPack Collect -paketti - nouto pakettiautomaatista tai asiointipisteestä, K-marketista tai R-kioskista1-4 arkipäivää*6,90 €
    Postin Kotipaketti, toimitus kotiovelle

    1-4 arkipäivää*9,50 €

    Huomioitavaa:

    *Poikkeustilanteissa ja kiireaikoina, kuten alennusmyyntien tai merkittävien kampanjoiden aikana toimitusaika saattaa olla hieman pidempi. Toimitusaika lasketaan siitä, kun tilauksen maksutapa on vahvistettu.


    2.1. Postipaketti

    Valitessasi toimitustavaksi Postipaketin, voit noutaa pakettisi pakettiautomaatista tai Postin asiointipisteestä vastaanotettuasi saapumisilmoituksen tekstiviestillä ja sähköpostilla.

    Asiakas täyttää kassalla osoitetietonsa, valitsee toimitustavan sekä noutopisteen ja vastaa itse antamiensa tietojen oikeellisuudesta. NOSH ei ole velvollinen suorittamaan paketille siirtoa, mikäli väärä noutopiste johtuu asiakkaan omasta valinnasta tai korvaamaan, mikäli asiakkaan antamissa tiedoissa on virhe.

    Posti säilyttää paketteja 7 vrk noutopisteessä tai pakettiautomaatissa, jonka jälkeen paketit palautuvat takaisin Nosh Company:n varastolle.

    Mikäli pakettia ei ole noudettu toimipisteestä määräaikaan mennessä, se palautuu NOSHille. Veloitamme noutamattomasta paketista asiakkaalta käsittelykulut 12 €.

    Postipaketit toimitetaan hiilineutraalina Posti Green- lähetyksinä.

    2.2. Postin Kotipaketti

    Kotiinkuljetusta varten voit valita toimitustavaksi Postin Kotipaketin, joka jaetaan vastaanottajan kotiovelle sovitusti. 

    Kotipaketit toimitetaan hiilineutraalina Posti Green- lähetyksinä.

    2.3. PostNord MyPack Collect -paketti

    Valitsemalla toimitusmuodoksi PostNord MyPack Collect -paketin, voit noutaa pakettisi lähimmästä PostNordin pakettiautomaatista, K-marketista, R-kioskista tai PostNordin toimipisteestä.

    Paketin siirtäminen toiseen toimipisteeseen ei ole mahdollista PostNordin kautta. NOSH ei ole velvollinen korvaamaan, mikäli väärä noutopiste johtuu asiakkaan omasta valinnasta tai mikäli asiakkaan antamissa tiedoissa on virhe.

    PostNordin pakettien säilytysaika on yksi viikko pakettiautomaatissa ja noutopisteessä, jonka jälkeen noutamattomat paketit palautuvat takaisin Nosh Company:n varastolle.

    Mikäli pakettia ei ole noudettu toimipisteestä määräaikaan mennessä se palautuu varastollemme ja veloitamme noutamattomasta paketista käsittelykulut 12 €.

    3. Maksutavat

    Maksutavat henkilöasiakkaille:

    • Verkkopankki- ja korttimaksu (Aktia, Ålandsbanken, Danske Bank, Handelsbanken, LähiTapiola, Nordea, OmaSP, OP, POP Pankki, SEB, S-Pankki, Säästöpankki)
    • Pankki- tai luottokortti (Visa, Mastercard ja American Express)
    • Maksa 30 päivän sisällä (Klarna lasku)
    • Maksa myöhemmin (Klarna tili)
    • Pilko maksut, Klarnan joustava erämaksu
    • MobilePay

    Klarna Checkout -palvelun avulla voit tehdä ostoksia helposti, joustavasti ja turvallisesti. Vastaamalla muutamaan kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

    Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Norra stationsgatan 61, 113 43 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta.

    Jos valitset maksutavaksi Klarna laskun, Klarna toimittaa sen sinulle sähköpostilla siinä vaiheessa, kun tilaus toimitetaan. Henkilöasiakas näkee laskunsa myös kirjautumalla Klarnaan osoitteessa klarna.com/login tai lataamalla Klarnan mobiilisovelluksen mobiililaitteeseensa.

    Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme sinua olemaan yhteydessä suoraan Klarnan asiakaspalveluun p. 09 – 425 99 771 arkisin klo 8.00–18.00.

    Maksaminen NOSH edustajalta tilattaessa

    Edustajasi luo tilauksesi ja saat sähköpostiisi maksulinkin sisältävän tilausvahvistuksen, jonka jälkeen sinulla on 24 tuntia aikaa valita itsellesi sopivin maksutapa ja vahvistaa maksulinkki. Jos ilmoitat edustajalle puhelinnumerosi, saat maksulinkin myös tekstiviestinä. 

    Maksaminen NOSH lahjakortilla

    Voit maksaa ostoksesi tai osan ostoksestasi sähköisellä NOSH lahjakortilla lisäämällä lahjakorttikoodin kassalla tilaukselle. NOSH edustajan kautta tilatessa edustaja lisää lahjakorttikoodin tilaukselle puolestasi. Lahjakorttia ei pysty lisäämään tilaukselle jälkikäteen. Lahjakortilla maksaessa tilaukselle voi lisätä myös kutsujärjestäjän edun, hyvitysedun tai muun koodillisen kampanjaedun.

    Lue lisää maksamisesta UKK:sta.

    4. Alennuskoodit ja tarjoukset

    Hyvitys- ja alennuskoodit

    Hyvitys- ja alennuskoodit ovat kertakäyttöisiä. Tilauksella voi olla vain yksi hyvitys- tai alennuskoodi

    NOSH ei hyvitä hyvityskoodeja esim. kutsujärjestäjän etua rahaksi tai uudelle alennuskoodille, mikäli siitä jää osa käyttämättä, tai mikäli palautat koko tilauksen. 

    NOSH ei hyväksy vanhentuneita tai kolmansien osapuolien julkaisemia alennuskoodeja.

    Mikäli sinulla on NOSHin toimittama alennuskoodi, joka ei toimi, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme info@nosh.fi.  

    Tarjoukset ja edustajan kautta tehty tilaus

    Asiakkaan tilauksen erikoisedut ja -hinnat ovat voimassa tilauksen maksulinkin voimassaoloajan (24 tuntia). Mikäli tilauksen sisältämien etujen saatavuus tai hintojen voimassaoloaika päättyy maksulinkin voimassaoloaikana, ei tilauksen edut ja hinnat ole siirrettävissä myöhemmin tehtävälle uudelle tilaukselle, vaikka tilauksen tuotesisältö olisi sama.

    Tarjousten voimassaoloaika ja etuhinta määritellään kampanjakohtaisesti. Tuotteen hinta määräytyy ostohetkellä.

    Kutsujärjestäjän etu

    Kutsujärjestäjän etu on tarkoitettu NOSH vaatekutsuilla tehtävään tilaukseen.

    Kutsujärjestäjän edun sisältävälle tilaukselle ei voi yhdistää muita hyvitys- tai alennuskoodeja.

    NOSH ei hyvitä hyvityskoodeja esim. kutsujärjestäjän etua rahaksi tai uudelle alennuskoodille, mikäli siitä jää osa käyttämättä, tai mikäli palautat koko tilauksen.

    NOSH klubiedut

    NOSH klubiedut ovat saatavilla ainoastaan NOSH edustajan kautta tilattaessa.

    NOSH klubietuja koskevat erityisehdot. Tarjousten voimassaoloaika ja etuhinta määritellään kampanjakohtaisesti.

    Asiakkaan tilauksen erikoisedut ja -hinnat ovat voimassa tilauksen maksulinkin voimassaoloajan (24 tuntia). Mikäli tilauksen sisältämien etujen saatavuus tai hintojen voimassaoloaika päättyy maksulinkin voimassaoloaikana, ei tilauksen edut ja hinnat ole siirrettävissä myöhemmin tehtävälle uudelle tilaukselle, vaikka tilauksen tuotesisältö olisi sama.

    5. Palautusoikeus

    5.1 Palautettavan tuotteen kunto

    Palautettavan vaatteen tulee aina olla käyttämätön, puhdas, pesemätön ja täysin uuden veroinen.

    Palauta tuotteet mielellään niiden alkuperäisessä pakkauksessa. Tarkistamme palautuneen vaatteen kunnon ennen maksun palauttamista. Mikäli tuotteessa on puutteita edellä mainittujen asioiden osalta, pidätämme oikeuden olla hyvittämättä tuotteesta maksettua hintaa kokonaisuudessaan.

    Palauta tuotepakettina ostetuista tuotteista kaikki pakettiin kuuluvat tuotteet sekä mahdollinen tuotelahja, jos tuotelahjan ehdot eivät täyty palautuksen jälkeen.

    Tarkista vastaanottamasi vaatteet ennen käyttöönottoa tai pesua.

    5.2 Palautusoikeus

    NOSH-vaatteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus. Palauttaa voit veloituksetta kerran. Mikäli samalle tilaukselle tehdään useamman kerran palautus, veloitamme asiakkaalta toimituskulujen verran lisämaksua. Palautusaika lasketaan alkavaksi paketin noutohetkestä.

    Palautusoikeus ei koske yritysostoina tehtyjä tilauksia.

    Palautettavien tuotteiden erityisehdot:

    • Sukkatuotteet: Mikäli sukkapaketin vyöte on avattu, hyvitämme asiakkaalle 50 % sukkapaketin hinnasta.
    • Outlet-tuotteet: Mikäli tilauksella oleva yksi tai useampi Outlet-tuote palautetaan, veloitamme käsittelykuluina 3,90 euroa/tilaus

    Mikäli palautat kaikki tilauksellasi olleet tuotteet, hyvitämme myös tilauksesi toimituskulut (ylläolevat erityisehdot ovat voimassa). Pidätämme oikeuden veloittaa toimituskulut tilauksista, jotka on tehty toimituskuluttomuuskampanjan aikana, mutta jonka ehdot eivät täyty enää palautuksen jälkeen.

    Mikäli haluat vaihtaa tuotteen toiseen kokoon, väriin tai toiseen tuotteeseen, voit tehdä uuden tilauksen ja palauttaa alkuperäisen tuotteen.

    5.3 Palautusten käsittelyaika   

    Palautuspakettien toimitusaika varastollemme vaihtelee useilla työpäivillä ja palautus rekisteröityy järjestelmäämme vasta asiakaspalvelumme ottaessa sen käsittelyyn. Palautuksen käsittelyyn varastollamme ja Klarnan vahvistukseen hyvityksen suorittamisesta kuluu yhteensä 5-14 vuorokautta. Saat meiltä sähköpostivahvistuksen, kun palautuksesi on käsitelty.

    Klarna hyvittää maksamasi summan tilauksesi maksutavan mukaisesti. Mikäli palautat tilauksen kokonaisuudessaan, palautuvat sinulle myös alkuperäiset postikulut toimituskulut. Huomioithan kohdassa 5.2 Palautusoikeus ilmoitetut Palautettavien tuotteiden erityisehdot.

    5.4 Väärä tai viallinen tuote

    Jos olet saanut tilauksessasi väärän tai viallisen tuotteen, täytä verkkosivuillamme oleva virheilmoituslomake. Voit valita tuotevirhelomakkeelta sinulle sopivan hyvitysvaihtoehdon. Mikäli kyseessä on toimitusvirhe, otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian. Lomakkeen lähetettyäsi saat lisäohjeet tuotteen mahdolliseen palauttamiseen.  

    Ilmoita toimitus- tai tuotevirheestä

    Lisätietoja saat asiakaspalvelustamme:

    • sähköpostitse info@nosh.fi
    • soittamalla numeroon 029-309 3600 (pvm/mpm). Asiakaspalvelumme tavoitat puhelimitse maanantaisin klo 9.00-14.00 ja tiistaista perjantaihin klo 9.00-15.00

    5.5 Maksun palautus 

    Kun palautus on käsitelty tilaukseltasi, palautettavasta summasta lähtee automaattisesti tieto Klarnaan, joka lähettää sinulle viestin koskien rahanpalautusta. Tarkistathan myös roskapostin.

    Vaihtoehtoisesti näet kaikki Klarnan kautta tehdyt ostoksesi ja laskusi kirjautumalla Klarnaan täällä: app.klarna.com/login tai lataamalla Klarna sovelluksen Google Playsta tai Apple Storesta.

    Palautuksen käsittelyyn varastollamme ja Klarnan vahvistukseen hyvityksen suorittamisesta kuluu yhteensä 5-14 vuorokautta. Klarna hyvittää maksamasi summan tilauksesi maksutavan mukaisesti. Mikäli palautat tilauksen kokonaisuudessaan, palautuvat sinulle myös alkuperäiset postikulut toimituskulut. Huomioithan kohdassa 5.2 Palautusoikeus ilmoitetut Palautettavien tuotteiden erityisehdot.

    Lisätietoja saat Klarnan asiakaspalvelusta: 09- 425 99 771 klarna.com/fi/

    Klarna lasku

    Mikäli olet tehnyt tilauksen Klarna-laskulle, saat päivitetyn laskun Klarnasta, kun palautuksesi on käsitelty. 
         

    6. Palautusohje

    Täytä ja liitä palautuspakettiin tilauksen mukana tullut lähetyslista tai vastaavat tiedot erillisellä paperilla. Palautusten käsittelyyn tarvitsemme: 

    1. tilausnumeron 
    2. tilaajan nimen
    3. jokaisesta palautettavasta tuotteesta tiedon onko kyseessä palautus vai ilmoitus virheestä

    6.1 Palautus Postin palautustunnuksella Posti asiointipisteeseen

    Vie palautettavat tuotteet valmiiksi pakattuina ja täytetyn lähetyslistan tai vastaavien tietojen kanssa Postin asiointipisteeseen. Jos olet palauttamassa virheellistä tuotetta, lisääthän pakettiin mukaan tilausnumerosi sekä VAAT- tai TOIM-alkuisen virheilmoitustunnuksen. NOSH maksaa palautuksesta syntyvät postikulut.   

    Kirjoita paketin päälle palautuksen osoitteeksi:
    Postin palautustunnus 628456
    Nosh Company Oy
    PL 110
    13101 Hämeenlinna   

    Asiakas on vastuussa palautuspaketista siihen saakka, kunnes paketti on saapunut NOSHille. Mikäli palautuspaketti on kadonnut, voimme käsitellä palautuksen ainoastaan asiakkaan toimittamaa palautuspaketin tositetta tai seurantakoodia vastaan. Ota palautuspaketin seurantakoodi talteen ottamalla siitä esim. valokuvan, jotta voit tarvittaessa todistaa palauttaneesi.

    6.2 Palautus Postin Helposti-koodilla

    Palauta Helposti koodilla mihin tahansa Postin automaattiin tai Postin asiointipisteeseen. NOSH maksaa palautuksesta syntyvät postikulut.

    -Mene Postin sivulle: posti.fi/palautapaketti.  

    -Syötä pakettisi lähetystunnus tekstikenttään, alkukirjaimet JJFI aina isoilla kirjaimilla.

    -Paina "Hae" ja saat Helposti-koodin sekä palautusohjeet

    -Jos olet palauttamassa Smartpost-automaattiin, jonka lokeroissa on näppäimistöt, on sinun varattava vielä lokero.
    -Syötä hakukenttään postinumero, jonka alueelle haluat jättää palautuksen ja paina HAE.
    -Valitse sopiva Smartpost-automaatti ja syötä sähköpostiosoitteesi
    -Saat kertakäyttöisen lokeron avauskoodin varaamaasi Smartpost lokeroon sekä toimintaohjeet.

    -Kirjoita saamasi Helposti-koodi paketin päälle.

    -Jos palautat pakettiautomaattiin, noudata automaatin ohjeita.

    Asiakas on vastuussa palautuspaketista siihen saakka, kunnes paketti on saapunut NOSHille. Mikäli palautuspaketti on kadonnut, voimme käsitellä palautuksen ainoastaan asiakkaan toimittamaa palautuspaketin tositetta tai seurantakoodia vastaan. Ota palautuspaketin seurantakoodi talteen ottamalla siitä esim. valokuvan, jotta voit tarvittaessa todistaa palauttaneesi.

    6.3 Palautus PostNordin palautustarralla

    Voit palauttaa tuotteita veloituksetta 14 vuorokauden sisällä paketin noutamisesta PostNordin automaattiin tai asiointipisteeseen käyttäen paketin mukana tullutta palautustarraa.

    Jos palautustarra ei ole enää tallessa tai noutamisesta on kulunut yli 14 vrk esim. reklamaatiotilanteessa palauta paketti postitse käyttäen Postin palautustunnusta ks. ohje kohdasta 6.1.

    Pakkaa tuotteet ja täytetty lähetyslista tai vastaavat tiedot valmiiksi ja liimaa paketin päälle paketin mukana tullut PostNordin osoitetarra. Vie paketti lähimpään Post Nordin automaattiin tai asiointipisteeseen. Voit seurata pakettisi kulkua Post Nord sovelluksella.

    Asiakas on vastuussa palautuspaketista siihen saakka, kunnes paketti on saapunut NOSHille. Mikäli palautuspaketti on kadonnut, voimme käsitellä palautuksen ainoastaan asiakkaan toimittamaa palautuspaketin tositetta tai seurantakoodia vastaan. Ota palautuspaketin seurantakoodi talteen ottamalla siitä esim. valokuvan, jotta voit tarvittaessa todistaa palauttaneesi.

    7. Asiakaspalvelu ja muut ehdot

    Asiantunteva ja tuotevalikoimamme hyvin tunteva henkilökuntamme auttaa sinua mielellään kaikissa tilaukseesi liittyvissä asioissa. Parhaiten tavoitat meidät aina sähköpostitse info@nosh.fi.

    Nosh Company Oy ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä vahingoista.  

    Mahdollisiin asiakkaan ja Nosh Company Oy:n välisiin riita-asioihin sovelletaan Suomen lakia.

    Jos tilanteen erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi, asiakas voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan  ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan. Lisätietoa asiasta kuluttajille löytyy Euroopan komission verkkovälitteiseltä riidanratkaisufoorumilta (Art. 14, EU asetus No 524/2013). Voit ottaa asiassa yhteyttä myös asiakaspalveluumme info@nosh.fi.

    Lue tietosuojaselosteestamme miten NOSH suojaa yksityisyyttäsi ja käsittelee henkilötietojasi.




    Päivitetty 6.3.2023

    Ostoskoriin käytetyt lahjakortit

    Voit valita yhden kampanjahintaisen tuotteen tilaukseesi.

    Lähetä toivelistasi edustajalleEdustaja ottaa sinuun yhteyttä sähköpostitse

    Olet oikeutettu kampanjatuotteeseen, lunastaaksesi edun valitsethan tuotteen ennen toivelistan lähetystä.

    Lähettämiäsi tietoja käytetään linkin lähettämiseen vastaanottajalle. Käsittelemme tietojasi tieto­suoja­selosteemme mukaisesti.

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.