Strategia ja arvot

Visiomme on olla positiivisen pukeutumisen edelläkävijä.

Missiomme on luoda mukavuuden tunnetta ja itsevarmuutta vastuullisella pukeutumisella.

Asiakkaallemme tasa-arvo, suvaitsevaisuus ja kestävä kehitys ovat tärkeitä. Hän haluaa näyttää hyvältä ja olla itsevarma unohtamatta rennon positiivista asennetta. 

Positiivinen asenteemme pukeutumiseen ja itseemme näkyy asiakkaalle hyvänä olona, johon myös hän haluaa samaistua. Mukavuuden tunne, kokemus itsevarmasta olosta ja vastuullisuus ovat asiakkaillemme ajankohtaisia sekä merkityksellisiä asioita, jotka haluamme hänelle tarjota. 

NOSH-positiivisuus on iloa, halua ja hyvää asennetta, joka ulottuu ja kuuluu kaikille.

KATSOMME TULEVAISUUTEEN

Asiakkaamme ohjaavat meitä eteenpäin

Kiitämme asiakkaitamme luottamuksesta tuotteitamme ja toimintaamme kohtaan. Yritystoiminnan alusta asti asiakkaamme ovat näyttäneet meille oikean suunnan ja ohjanneet meitä eteenpäin. Nyt ja tulevaisuudessa kuuntelemme asiakkaitamme herkemmin kuin koskaan ja reagoimme heidän toiveisiinsa. Kunnioitamme asiakkaitamme ja haluamme tarjota heille parasta. Asiakkaamme ovat tulevaisuutemme turvaajia!

Kehitämme NOSH edustajan yrittäjyyden mahdollisuuksia

Arvostamme NOSH edustajien yrittäjyyttä ja haluamme tarjota heille loistavat edellytykset menestyä työssään. Luomalla edustajalle uudenlaisia mahdollisuuksia kehittyä ja onnistua, tarjoamme asiakkaillemme entistä monipuolisempaa palveluvalikoimaa. Tuomme edustajan elämään myyntityön lisäksi myös uusia näkökulmia ja uutta osaamista. Kanssamme edustajat muodostavat vahvan naisyrittäjien yhteisön, joka tuo asiakkaillemme positiivisia yhteisöllisiä ja yksilöllisiä kokemuksia NOSH-vaatteiden parissa.

Vastuullisesti alan parasta laatua

Korkea laatu on yksi toimintamme tärkeimmistä kriteereistä. Tarjoamalla tinkimätöntä laatua, olemme ansainneet asiakkaidemme luottamuksen ja mahdollisuuden kestävään kasvuun. Korkean laadun takaaminen edellyttää jatkuvaa kehitystyötä ja sitoutumista laatuun kaikilla toimintamme osa-alueilla. Olemme ylpeitä vastuullisesta yritystoiminnastamme ja vaatteistamme, joihin asiakkaidemme on ilo pukeutua.

ARVOT OHJAAVAT TYÖTÄMME

Eettisyys
Eettisyys on vastuunkantoa ja huolenpitoa kaikista ihmisistä, jotka työskentelevät tuotteidemme parissa.

Ekologisuus
Ekologisuus on kestäviä valintoja. Luomme tuotteita, joiden muotoilu, materiaalit ja tuotanto kunnioittavat ihmistä ja ympäristöä.

Yhteistyössä keskustellen
Yhteistyössä keskustellen kehitämme tuotteitamme ja toimintaamme. Luomme laadukkaita tuotteita, ensiluokkaista asiakaspalvelua ja arvostavaa työyhteisöä.

Tasapuolisuus
Tasapuolisuus ohjaa toimiamme työyhteisössämme, asiakkaiden ja edustajien palvelussa. Kunnioitamme yksilöitä, heidän ajatuksiaan ja tunteitaan.

Jatkuva kehittyminen

Jatkuva kehittyminen on tahtotila, joka antaa suunnan liiketoiminnallemme ja mahdollistaa kasvun. Jokaisella työntekijällä on halu kehittää osaamistaan, työyhteisöä, tuotteita ja palveluita.

    Tämä sivusto käyttää evästeitä. Evästeiden avulla pyrimme parantamaan käyttökokemusta sivuillamme.
    Voit estää evästeiden käytön muuttamalla selaimesi evästeasetuksia. Tutustu myös tietosuojaselosteeseemme.Ok

    Tuotehaku

    Tuoteryhmät

    Toivelista on tyhjä

    Toimitusehdot

    Päivitetty 21.1.2021

    Löydät usein kysytyt kysymykset ja vastaukset UKK-sivulta
    Tietosuojaselosteemme löydät täältä


    1. Tilausten käsittely

    Otamme uudet tilaukset käsittelyyn ja keräilyyn mahdollisimman nopeasti.

    Tilauksiin ei voi tehdä lisäyksiä ostotapahtuman jälkeen eikä tilauksia voi yhdistää toiseen tilaukseen.  

    Voit ottaa kaikissa tilaustasi koskevissa asioissa yhteyttä asiakaspalveluumme info@nosh.fi.  

    2. Toimitustavat, toimitusaika ja -hinnat

    Tilaan verkkokaupasta tai NOSH edustajalta

    ToimitustapaToimitusaikaHinta
    Sähköinen lahjakortti, toimitus sähköpostitseTunnin kuluessa maksusta-
    Postipaketti -nouto Postin automaatista tai asiointipisteestä1-4 arkipäivää*5,90 €
    MH Lähellä paketti -nouto Matkahuollon pakettiautomaatista tai asiointipisteestä, K-marketista tai R-kioskista1-4 arkipäivää*5,90 €
    Postin Kotipaketti, toimitus kotiovelle1-4 arkipäivää*9,50 €

    Huomioitavaa:

    *Poikkeustilanteissa ja kiireaikoina, kuten alennusmyyntien tai merkittävien kampanjoiden aikana toimitusaika saattaa olla hieman pidempi. Toimitusaika lasketaan siitä, kun tilauksen maksutapa on vahvistettu.

    2.1. Postipaketti

    Valitessasi toimitustavaksi Postipaketin, voit noutaa pakettisi pakettiautomaatista tai Postin asiointipisteestä vastaanotettuasi saapumisilmoituksen tekstiviestillä ja sähköpostilla.

    Asiakas täyttää kassalla osoitetietonsa, valitsee toimitustavan sekä noutopisteen ja vastaa itse antamiensa tietojen oikeellisuudesta. NOSH ei ole velvollinen suorittamaan paketille siirtoa, mikäli väärä noutopiste johtuu asiakkaan omasta valinnasta tai korvaamaan, mikäli asiakkaan antamissa tiedoissa on virhe.

    Posti säilyttää paketteja yhden viikon noutopisteessä tai pakettiautomaatissa, jonka jälkeen paketit palautuvat takaisin Nosh Company:n varastolle.

    Mikäli pakettia ei ole noudettu toimipisteestä määräaikaan mennessä, se palautuu NOSHille. Veloitamme noutamattomasta paketista asiakkaalta käsittelykulut 8 €.

    Postipaketit toimitetaan hiilineutraalina Posti Green- lähetyksinä.

    2.2. Postin Kotipaketti

    Kotiinkuljetusta varten voit valita toimitustavaksi Postin Kotipaketin, joka jaetaan vastaanottajan kotiovelle sovitusti. 

    Kotipaketit toimitetaan hiilineutraalina Posti Green- lähetyksinä.

    2.3. Matkahuolto 

    Valitsemalla toimitusmuodoksi Matkahuollon Lähellä-paketin, voit noutaa pakettisi lähimmästä pakettiautomaatista, K-marketista, R-kioskista tai Matkahuollon asiointipisteestä. NOSH ei ole velvollinen suorittamaan paketille siirtoa, mikäli väärä noutopiste johtuu asiakkaan omasta valinnasta tai korvaamaan, mikäli asiakkaan antamissa tiedoissa on virhe.

    Matkahuollon pakettien säilytysaika on yksi viikko pakettiautomaatissa ja kaksi viikkoa noutopisteessä, jonka jälkeen noutamattomat paketit palautuvat takaisin Nosh Company:n varastolle.

    Mikäli pakettia ei ole noudettu toimipisteestä määräaikaan mennessä se palautuu varastollemme, veloitamme noutamattomasta paketista asiakkaalta käsittelykulut 8 €.  

    3. Maksutavat

    Maksutavat henkilöasiakkaille:

    • Verkkopankki- ja korttimaksu (Aktia, Ålandsbanken, Danske Bank, Handelsbanken, LähiTapiola, Nordea, OmaSP, OP, POP Pankki, S-Pankki, Säästöpankki)
    • Pankki- tai luottokortti (Visa, Mastercard ja American Express)
    • Maksa 14 päivän sisällä (Klarna lasku)
    • Maksa myöhemmin (Klarna tili)
    • Pilko maksut, Klarnan joustava erämaksu

    Klarna Checkout -palvelun avulla voit tehdä ostoksia helposti, joustavasti ja turvallisesti. Vastaamalla muutamaan kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

    Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Norra stationsgatan 61, 113 43 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta.

    Jos valitset maksutavaksi Klarna laskun, Klarna toimittaa sen sinulle sähköpostilla siinä vaiheessa, kun tilaus toimitetaan. Henkilöasiakas näkee laskunsa myös kirjautumalla Klarnaan osoitteessa klarna.com/login tai lataamalla Klarnan mobiilisovelluksen mobiililaitteeseensa.

    Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme sinua olemaan yhteydessä suoraan Klarnan asiakaspalveluun p. 09 – 425 99 771 arkisin klo 8.00–18.00.

    Maksaminen NOSH edustajalta tilattaessa

    Edustajasi luo tilauksesi ja saat sähköpostiisi maksulinkin, jonka jälkeen sinulla on 24 tuntia aikaa valita itsellesi sopivin maksutapa ja vahvistaa maksulinkki. Jos ilmoitat edustajalle puhelinnumerosi, saat maksulinkin myös tekstiviestinä. 

    Maksaminen NOSH lahjakortilla

    Voit maksaa ostoksesi tai osan ostoksestasi sähköisellä NOSH lahjakortilla lisäämällä lahjakorttikoodin kassalla tilaukselle. NOSH edustajan kautta tilatessa edustaja lisää lahjakorttikoodin tilaukselle puolestasi. Lahjakorttia ei pysty lisäämään tilaukselle jälkikäteen. Lahjakortilla maksaessa tilaukselle voi lisätä myös kutsujärjestäjän edun, hyvitysedun tai muun koodillisen kampanjaedun.

    Lue lisää maksamisesta UKK:sta.

    4. Alennuskoodit ja tarjoukset

    Hyvitys- ja alennuskoodit

    Hyvitys- ja alennuskoodit ovat kertakäyttöisiä. Tilauksella voi olla vain yksi hyvitys- tai alennuskoodi

    NOSH ei hyvitä hyvityskoodeja esim. kutsujärjestäjän etua rahaksi tai uudelle alennuskoodille, mikäli siitä jää osa käyttämättä, tai mikäli palautat koko tilauksen. 

    NOSH ei hyväksy vanhentuneita tai kolmansien osapuolien julkaisemia alennuskoodeja.

    Mikäli sinulla on NOSHin toimittama alennuskoodi, joka ei toimi, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme info@nosh.fi.  

    Tarjoukset ja edustajan kautta tehty tilaus

    Asiakkaan tilauksen erikoisedut ja -hinnat ovat voimassa tilauksen maksulinkin voimassaoloajan (24 tuntia). Mikäli tilauksen sisältämien etujen saatavuus tai hintojen voimassaoloaika päättyy maksulinkin voimassaoloaikana, ei tilauksen edut ja hinnat ole siirrettävissä myöhemmin tehtävälle uudelle tilaukselle, vaikka tilauksen tuotesisältö olisi sama.

    Tarjousten voimassaoloaika ja etuhinta määritellään kampanjakohtaisesti. Tuotteen hinta määräytyy ostohetkellä.

    Kutsujärjestäjän etu

    Kutsujärjestäjän etu on tarkoitettu NOSH vaatekutsuilla tehtävään tilaukseen.

    Kutsujärjestäjän edun sisältävälle tilaukselle ei voi yhdistää muita hyvitys- tai alennuskoodeja.

    NOSH klubiedut

    NOSH klubiedut ovat saatavilla ainoastaan NOSH edustajan kautta tilattaessa.

    NOSH klubietuja koskevat erityisehdot. Tarjousten voimassaoloaika ja etuhinta määritellään kampanjakohtaisesti: nosh.fi/klubiedut

    Asiakkaan tilauksen erikoisedut ja -hinnat ovat voimassa tilauksen maksulinkin voimassaoloajan (24 tuntia). Mikäli tilauksen sisältämien etujen saatavuus tai hintojen voimassaoloaika päättyy maksulinkin voimassaoloaikana, ei tilauksen edut ja hinnat ole siirrettävissä myöhemmin tehtävälle uudelle tilaukselle, vaikka tilauksen tuotesisältö olisi sama.

    5. Vaihto- ja palautusoikeus

    NOSH vaatteilla on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus

    Vaihto- ja palautusoikeus ei koske yritysostoina tehtyjä tilauksia.

    5.1 Vaihto-oikeus 

    Vaihto-oikeus koskee vain saman vaatteen toiseen kokoon vaihtamista mikäli tilauksen loppusumma pysyy samana tai jää alkuperäistä pienemmäksi. Vaihto-oikeus ei koske vaihtoa eri tuotteeseen esim. eri väriin tai kuosiin. Vaihdon voi tehdä veloituksetta kerran, ja vaihdon voi veloituksetta palauttaa, jos se ei ole sopiva.

    Vaihdon yhteydessä tilaukselle ei voi lisätä muita tuotteita, vaan lisätuotteista on tehtävä erillinen tilaus. Mikäli vaihdossa toivottu uusi vaate on myyty loppuun ennen kuin vaihto on otettu käsittelyyn, palautamme rahan tilauksesi maksutavan mukaisesti.  

    5.2 Palautusoikeus

    Mikäli et halua pitää tilaamaasi vaatetta, lähetä se takaisin 14 vrk:n kuluessa ja palautamme tuotteen hinnan sinulle takaisin. Mikäli palautat koko tilauksen, hyvitämme myös tilauksesi postikulut. Hyvitämme maksamasi summan tilauksesi maksutavan mukaisesti. 

    Palautusoikeus ei koske yritysostoina tehtyjä tilauksia.

    5.3 Palautettavan tai vaihdettavan tuotteen kunto

    Palautettavan tai vaihdettavan vaatteen tulee aina olla käyttämätön, puhdas, pesemätön ja täysin uuden veroinen. Muista siis tarkistaa vastaanottamasi vaatteet ennen tuotteen käyttöönottoa tai pesua. Palauta vaatteet mielellään niiden alkuperäisessä pakkauksessa. Tarkistamme palautuneen vaatteen kunnon ennen maksun palauttamista. 

    Palauta tuotepakettina ostetuista tuotteista kaikki pakettiin kuuluvat tuotteet.

    5.4 Palautusten ja vaihtojen käsittelyaika   

    Palautusten ja vaihtojen käsittelyyn ja rahan siirtoon kuluu 10-20 arkipäivää. Palautuspakettien toimitusaika varastollemme vaihtelee useilla työpäivillä ja palautus rekisteröityy järjestelmäämme vasta asiakaspalvelumme ottaessa sen käsittelyyn. Saat meiltä sähköpostivahvistuksen, kun vaihtosi tai palautuksesi on käsitelty.

    5.5 Väärä tai viallinen tuote

    Jos olet saanut tilauksessasi väärän tai viallisen tuotteen, täytä verkkosivuillamme oleva virheilmoituslomake Voit valita lomakkeelta sinulle sopivan hyvitysvaihtoehdon. Lomakkeen lähetettyäsi saat lisäohjeet tuotteen mahdolliseen palauttamiseen.  

    Ilmoita toimitus- tai tuotevirheestä

    Lisätietoja saat asiakaspalvelustamme:

    • sähköpostitse info@nosh.fi
    • soittamalla p. 029-309 3600 ma–pe klo 09.00–15.00.

    5.6. Maksun palautus

    Hyvitämme maksamasi summan tilauksesi maksutavan mukaisesti. Mikäli palautat tilauksen kokonaisuudessaan, palautamme sinulle myös alkuperäiset postikulut. Palautuksen käsittelyyn ja rahan siirtoon kuluu yleensä noin 10–20 arkipäivää.  

    Lisätietoja saat Klarnan asiakaspalvelusta: 09- 425 99 771 klarna.com/fi/

    Klarna lasku

    Mikäli olet tehnyt tilauksen Klarna-laskulle, saat päivitetyn laskun Klarnasta, kun palautuksesi on käsitelty. 

    Kun ilmoitat palautuksesta Klarnalle, laskusi laitetaan taukotilaan siihen asti, kunnes palautuksesi on käsitelty Ilmoita palautuksesta joko Klarna sovelluksella, kirjautumalla Klarnaan: https://app.klarna.com/login tai soittamalla Klarnan asiakaspalveluun 09-425 99 771.
         

    6. Vaihto- ja palautusohje

    Täytä ja liitä palautuspakettiin tilauksen mukana tullut lähetyslista tai vastaavat tiedot erillisellä paperilla. Palautusten ja vaihtojen käsittelyyn tarvitsemme: 

    1. tilausnumeron 
    2. tilaajan nimen
    3. jokaisesta palautettavasta tuotteesta tiedon onko kyseessä palautus vai vaihto
    4. jokaisesta vaihdettavasta tuotteesta tiedon, mihin kokoon toivot vaihtoa.

    6.1. Palautus Postin palautustunnuksella

    Voit palauttaa tuotteitamme Postin palautustunnuksella Postin asiointipisteeseen. Vie palautettavat tuotteet valmiiksi pakattuina ja täytetyn lähetyslistan tai vastaavien tietojen kanssa Postin asiointipisteeseen. Jos olet palauttamassa virheellistä tuotetta, lisääthän pakettiin mukaan tilausnumerosi sekä VAAT- tai TOIM-alkuisen virheilmoitustunnuksen. NOSH maksaa palautuksesta syntyvät postikulut.   

    Kirjoita palautuksen osoitteeksi:
    Postin palautustunnus 628456
    Nosh Company Oy
    PL 110
    13101 Hämeenlinna   

    Asiakas on vastuussa palautuspaketista siihen saakka, kunnes paketti on saapunut NOSHille. Mikäli palautuspaketti on kadonnut, voimme käsitellä palautuksen ainoastaan asiakkaan toimittamaa palautuspaketin tositetta tai seurantakoodia vastaan. Ota palautuspaketin seurantakoodi talteen ottamalla siitä esim. valokuvan, jotta voit tarvittaessa todistaa palauttaneesi.

    6.2. Palautus Postin Helposti-koodilla

    Palauta Helposti koodilla mihin tahansa Postin automaattiin tai Postin asiointipisteeseen. NOSH maksaa palautuksesta syntyvät postikulut.

    -Mene Postin sivulle: posti.fi/palautapaketti.  

    -Syötä pakettisi lähetystunnus tekstikenttään, alkukirjaimet JJFI aina isoilla kirjaimilla.

    -Paina "Hae" ja saat Helposti-koodin sekä palautusohjeet

    -Jos olet palauttamassa Smartpost-automaattiin, jonka lokeroissa on näppäimistöt, on sinun varattava vielä lokero.
    --Syötä hakukenttään postinumero, jonka alueelle haluat jättää palautuksen ja paina HAE.
    --Valitse sopiva Smartpost-automaatti ja syötä sähköpostiosoitteesi
    --Saat kertakäyttöisen lokeron avauskoodin varaamaasi Smartpost lokeroon sekä toimintaohjeet.

    -Kirjoita saamasi Helposti-koodi paketin päälle.

    -Jos palautat pakettiautomaattiin, noudata automaatin ohjeita.

    Asiakas on vastuussa palautuspaketista siihen saakka, kunnes paketti on saapunut NOSHille. Mikäli palautuspaketti on kadonnut, voimme käsitellä palautuksen ainoastaan asiakkaan toimittamaa palautuspaketin tositetta tai seurantakoodia vastaan. Ota palautuspaketin seurantakoodi talteen ottamalla siitä esim. valokuvan, jotta voit tarvittaessa todistaa palauttaneesi.

    6.3. Palautus Matkahuollon palautustunnuksella

      Voit palauttaa tuotteita veloituksetta Matkahuollon asiointipisteisiin esim. R-Kioskille tai K-markettiin.

      Huom! Jos olet vastaanottanut tilauksesi Matkahuollolla, palauttaminen pakettiautomaatteihin ei ole mahdollista.

      Vie palautettavat tuotteet valmiiksi pakattuna täytetyn lähetyslistan tai vastaavien tietojen kanssa Matkahuollon asiointipisteeseen.  

      Kirjoita palautuksen osoitteeksi:
      Matkahuollon palautustunnus 951 5517
      Nosh Company Oy
      PL 110
      13101 Hämeenlinna  

      Asiakas on vastuussa palautuspaketista siihen saakka, kunnes paketti on saapunut NOSHille. Mikäli palautuspaketti on kadonnut, voimme käsitellä palautuksen ainoastaan asiakkaan toimittamaa palautuspaketin tositetta tai seurantakoodia vastaan. Ota palautuspaketin seurantakoodi talteen ottamalla siitä esim. valokuvan, jotta voit tarvittaessa todistaa palauttaneesi.

      7. Asiakaspalvelu ja muut ehdot

      Asiantunteva ja tuotevalikoimamme hyvin tunteva henkilökuntamme auttaa sinua mielellään kaikissa tilaukseesi liittyvissä asioissa. Parhaiten tavoitat meidät aina sähköpostitse info@nosh.fi.

      Nosh Company Oy ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä vahingoista.  

      Mahdollisiin asiakkaan ja Nosh Company Oy:n välisiin riita-asioihin sovelletaan Suomen lakia.

      Jos tilanteen erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi, asiakas voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kkv.fi/kuluttajaneuvonta). Lisätietoa asiasta kuluttajille löytyy Euroopan komission verkkovälitteiseltä riidanratkaisufoorumilta (Art. 14, EU asetus No 524/2013): http://ec.europa.eu/consumers/odr. Voit ottaa asiassa yhteyttä myös asiakaspalveluumme info@nosh.fi.  

      Lue päivitetystä tietosuojaselosteestamme miten NOSH suojaa yksityisyyttäsi ja käsittelee henkilötietojasi.

      Ostoskoriin käytetyt lahjakortit

      Lähetä toivelistasi edustajalleEdustaja ottaa sinuun yhteyttä sähköpostitse

      Olet oikeutettu kampanjatuotteeseen, lunastaaksesi etuuden valitsethan tuotteen ennen toivelistan lähetystä.

      Lähettämiäsi tietoja käytetään linkin lähettämiseen vastaanottajalle. Käsittelemme tietojasi tieto­suoja­selosteemme mukaisesti.