Strategia ja arvot

Visiomme on olla positiivisen pukeutumisen edelläkävijä.

Missiomme on luoda mukavuuden tunnetta ja itsevarmuutta vastuullisella pukeutumisella.

Asiakkaallemme tasa-arvo, suvaitsevaisuus ja kestävä kehitys ovat tärkeitä. Hän haluaa näyttää hyvältä ja olla itsevarma unohtamatta rennon positiivista asennetta. 

Positiivinen asenteemme pukeutumiseen ja itseemme näkyy asiakkaalle hyvänä olona, johon myös hän haluaa samaistua. Mukavuuden tunne, kokemus itsevarmasta olosta ja vastuullisuus ovat asiakkaillemme ajankohtaisia sekä merkityksellisiä asioita, jotka haluamme hänelle tarjota. 

NOSH-positiivisuus on iloa, halua ja hyvää asennetta, joka ulottuu ja kuuluu kaikille.

KATSOMME TULEVAISUUTEEN

Asiakkaamme ohjaavat meitä eteenpäin

Kiitämme asiakkaitamme luottamuksesta tuotteitamme ja toimintaamme kohtaan. Yritystoiminnan alusta asti asiakkaamme ovat näyttäneet meille oikean suunnan ja ohjanneet meitä eteenpäin. Nyt ja tulevaisuudessa kuuntelemme asiakkaitamme herkemmin kuin koskaan ja reagoimme heidän toiveisiinsa. Kunnioitamme asiakkaitamme ja haluamme tarjota heille parasta. Asiakkaamme ovat tulevaisuutemme turvaajia!

Kehitämme NOSH edustajan yrittäjyyden mahdollisuuksia

Arvostamme NOSH edustajien yrittäjyyttä ja haluamme tarjota heille loistavat edellytykset menestyä työssään. Luomalla edustajalle uudenlaisia mahdollisuuksia kehittyä ja onnistua, tarjoamme asiakkaillemme entistä monipuolisempaa palveluvalikoimaa. Tuomme edustajan elämään myyntityön lisäksi myös uusia näkökulmia ja uutta osaamista. Kanssamme edustajat muodostavat vahvan naisyrittäjien yhteisön, joka tuo asiakkaillemme positiivisia yhteisöllisiä ja yksilöllisiä kokemuksia NOSH-vaatteiden parissa.

Vastuullisesti alan parasta laatua

Korkea laatu on yksi toimintamme tärkeimmistä kriteereistä. Tarjoamalla tinkimätöntä laatua, olemme ansainneet asiakkaidemme luottamuksen ja mahdollisuuden kestävään kasvuun. Korkean laadun takaaminen edellyttää jatkuvaa kehitystyötä ja sitoutumista laatuun kaikilla toimintamme osa-alueilla. Olemme ylpeitä vastuullisesta yritystoiminnastamme ja vaatteistamme, joihin asiakkaidemme on ilo pukeutua.

ARVOT OHJAAVAT TYÖTÄMME

Eettisyys
Eettisyys on vastuunkantoa ja huolenpitoa kaikista ihmisistä, jotka työskentelevät tuotteidemme parissa.

Ekologisuus
Ekologisuus on kestäviä valintoja. Luomme tuotteita, joiden muotoilu, materiaalit ja tuotanto kunnioittavat ihmistä ja ympäristöä.

Yhteistyössä keskustellen
Yhteistyössä keskustellen kehitämme tuotteitamme ja toimintaamme. Luomme laadukkaita tuotteita, ensiluokkaista asiakaspalvelua ja arvostavaa työyhteisöä.

Tasapuolisuus
Tasapuolisuus ohjaa toimiamme työyhteisössämme, asiakkaiden ja edustajien palvelussa. Kunnioitamme yksilöitä, heidän ajatuksiaan ja tunteitaan.

Jatkuva kehittyminen

Jatkuva kehittyminen on tahtotila, joka antaa suunnan liiketoiminnallemme ja mahdollistaa kasvun. Jokaisella työntekijällä on halu kehittää osaamistaan, työyhteisöä, tuotteita ja palveluita.

    Tämä sivusto käyttää evästeitä. Evästeiden avulla pyrimme parantamaan käyttökokemusta sivuillamme.
    Voit estää evästeiden käytön muuttamalla selaimesi evästeasetuksia. Tutustu myös tietosuojaselosteeseemme.Ok

    Tuotehaku

    Tuoteryhmät

    Toivelista on tyhjä

    Toimitusehdot


    Päivitetty 7.12.2021

    Löydät usein kysytyt kysymykset ja vastaukset UKK-sivulta
    Tietosuojaselosteemme löydät täältä


    1. Tilausten käsittely

    Otamme uudet tilaukset käsittelyyn ja keräilyyn mahdollisimman nopeasti.

    Tilauksiin ei voi tehdä muutoksia ostotapahtuman jälkeen eikä tilauksia voi yhdistää toiseen tilaukseen.  

    Voit ottaa kaikissa tilaustasi koskevissa asioissa yhteyttä asiakaspalveluumme info@nosh.fi.  

    2. Toimitustavat, toimitusaika ja -hinnat

    Tilaan verkkokaupasta tai NOSH edustajalta

    ToimitustapaToimitusaikaHinta
    Sähköinen lahjakortti, toimitus sähköpostitseTunnin kuluessa maksusta-
    Postipaketti -nouto Postin automaatista tai asiointipisteestä1-4 arkipäivää*5,90 €
    PostNord MyPack Collect -paketti - nouto pakettiautomaatista tai asiointipisteestä, K-marketista tai R-kioskista1-4 arkipäivää*5,90 €
    Postin Kotipaketti, toimitus kotiovelle

    1-4 arkipäivää*9,50 €

    Huomioitavaa:

    *Poikkeustilanteissa ja kiireaikoina, kuten alennusmyyntien tai merkittävien kampanjoiden aikana toimitusaika saattaa olla hieman pidempi. Toimitusaika lasketaan siitä, kun tilauksen maksutapa on vahvistettu.

    2.1. Postipaketti

    Valitessasi toimitustavaksi Postipaketin, voit noutaa pakettisi pakettiautomaatista tai Postin asiointipisteestä vastaanotettuasi saapumisilmoituksen tekstiviestillä ja sähköpostilla.

    Asiakas täyttää kassalla osoitetietonsa, valitsee toimitustavan sekä noutopisteen ja vastaa itse antamiensa tietojen oikeellisuudesta. NOSH ei ole velvollinen suorittamaan paketille siirtoa, mikäli väärä noutopiste johtuu asiakkaan omasta valinnasta tai korvaamaan, mikäli asiakkaan antamissa tiedoissa on virhe.

    Posti säilyttää paketteja 7 vrk noutopisteessä tai pakettiautomaatissa, jonka jälkeen paketit palautuvat takaisin Nosh Company:n varastolle.

    Mikäli pakettia ei ole noudettu toimipisteestä määräaikaan mennessä, se palautuu NOSHille. Veloitamme noutamattomasta paketista asiakkaalta käsittelykulut 8 €.

    Postipaketit toimitetaan hiilineutraalina Posti Green- lähetyksinä.

    2.2. Postin Kotipaketti

    Kotiinkuljetusta varten voit valita toimitustavaksi Postin Kotipaketin, joka jaetaan vastaanottajan kotiovelle sovitusti. 

    Kotipaketit toimitetaan hiilineutraalina Posti Green- lähetyksinä.

    2.3. PostNord MyPack Collect -paketti

    Valitsemalla toimitusmuodoksi PostNord MyPack Collect -paketin, voit noutaa pakettisi lähimmästä PostNordin pakettiautomaatista, K-marketista, R-kioskista tai PostNordin toimipisteestä.

    Paketin siirtäminen toiseen toimipisteeseen ei ole mahdollista PostNordin kautta. NOSH ei ole velvollinen korvaamaan, mikäli väärä noutopiste johtuu asiakkaan omasta valinnasta tai mikäli asiakkaan antamissa tiedoissa on virhe.

    PostNordin pakettien säilytysaika on yksi viikko pakettiautomaatissa ja noutopisteessä, jonka jälkeen noutamattomat paketit palautuvat takaisin Nosh Company:n varastolle.

    Mikäli pakettia ei ole noudettu toimipisteestä määräaikaan mennessä se palautuu varastollemme ja veloitamme noutamattomasta paketista käsittelykulut 8 €.

    3. Maksutavat

    Maksutavat henkilöasiakkaille:

    • Verkkopankki- ja korttimaksu (Aktia, Ålandsbanken, Danske Bank, Handelsbanken, LähiTapiola, Nordea, OmaSP, OP, POP Pankki, SEB, S-Pankki, Säästöpankki)
    • Pankki- tai luottokortti (Visa, Mastercard ja American Express)
    • Maksa 30 päivän sisällä (Klarna lasku)
    • Maksa myöhemmin (Klarna tili)
    • Pilko maksut, Klarnan joustava erämaksu

    Klarna Checkout -palvelun avulla voit tehdä ostoksia helposti, joustavasti ja turvallisesti. Vastaamalla muutamaan kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

    Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Norra stationsgatan 61, 113 43 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta.

    Jos valitset maksutavaksi Klarna laskun, Klarna toimittaa sen sinulle sähköpostilla siinä vaiheessa, kun tilaus toimitetaan. Henkilöasiakas näkee laskunsa myös kirjautumalla Klarnaan osoitteessa klarna.com/login tai lataamalla Klarnan mobiilisovelluksen mobiililaitteeseensa.

    Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme sinua olemaan yhteydessä suoraan Klarnan asiakaspalveluun p. 09 – 425 99 771 arkisin klo 8.00–18.00.

    Maksaminen NOSH edustajalta tilattaessa

    Edustajasi luo tilauksesi ja saat sähköpostiisi maksulinkin sisältävän tilausvahvistuksen, jonka jälkeen sinulla on 24 tuntia aikaa valita itsellesi sopivin maksutapa ja vahvistaa maksulinkki. Jos ilmoitat edustajalle puhelinnumerosi, saat maksulinkin myös tekstiviestinä. 

    Maksaminen NOSH lahjakortilla

    Voit maksaa ostoksesi tai osan ostoksestasi sähköisellä NOSH lahjakortilla lisäämällä lahjakorttikoodin kassalla tilaukselle. NOSH edustajan kautta tilatessa edustaja lisää lahjakorttikoodin tilaukselle puolestasi. Lahjakorttia ei pysty lisäämään tilaukselle jälkikäteen. Lahjakortilla maksaessa tilaukselle voi lisätä myös kutsujärjestäjän edun, hyvitysedun tai muun koodillisen kampanjaedun.

    Lue lisää maksamisesta UKK:sta.

    4. Alennuskoodit ja tarjoukset

    Hyvitys- ja alennuskoodit

    Hyvitys- ja alennuskoodit ovat kertakäyttöisiä. Tilauksella voi olla vain yksi hyvitys- tai alennuskoodi

    NOSH ei hyvitä hyvityskoodeja esim. kutsujärjestäjän etua rahaksi tai uudelle alennuskoodille, mikäli siitä jää osa käyttämättä, tai mikäli palautat koko tilauksen. 

    NOSH ei hyväksy vanhentuneita tai kolmansien osapuolien julkaisemia alennuskoodeja.

    Mikäli sinulla on NOSHin toimittama alennuskoodi, joka ei toimi, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme info@nosh.fi.  

    Tarjoukset ja edustajan kautta tehty tilaus

    Asiakkaan tilauksen erikoisedut ja -hinnat ovat voimassa tilauksen maksulinkin voimassaoloajan (24 tuntia). Mikäli tilauksen sisältämien etujen saatavuus tai hintojen voimassaoloaika päättyy maksulinkin voimassaoloaikana, ei tilauksen edut ja hinnat ole siirrettävissä myöhemmin tehtävälle uudelle tilaukselle, vaikka tilauksen tuotesisältö olisi sama.

    Tarjousten voimassaoloaika ja etuhinta määritellään kampanjakohtaisesti. Tuotteen hinta määräytyy ostohetkellä.

    Kutsujärjestäjän etu

    Kutsujärjestäjän etu on tarkoitettu NOSH vaatekutsuilla tehtävään tilaukseen.

    Kutsujärjestäjän edun sisältävälle tilaukselle ei voi yhdistää muita hyvitys- tai alennuskoodeja.

    NOSH ei hyvitä hyvityskoodeja esim. kutsujärjestäjän etua rahaksi tai uudelle alennuskoodille, mikäli siitä jää osa käyttämättä, tai mikäli palautat koko tilauksen.

    NOSH klubiedut

    NOSH klubiedut ovat saatavilla ainoastaan NOSH edustajan kautta tilattaessa.

    NOSH klubietuja koskevat erityisehdot. Tarjousten voimassaoloaika ja etuhinta määritellään kampanjakohtaisesti: nosh.fi/klubiedut

    Asiakkaan tilauksen erikoisedut ja -hinnat ovat voimassa tilauksen maksulinkin voimassaoloajan (24 tuntia). Mikäli tilauksen sisältämien etujen saatavuus tai hintojen voimassaoloaika päättyy maksulinkin voimassaoloaikana, ei tilauksen edut ja hinnat ole siirrettävissä myöhemmin tehtävälle uudelle tilaukselle, vaikka tilauksen tuotesisältö olisi sama.

    5. Vaihto- ja palautusoikeus

    5.1 Palautettavan tai vaihdettavan tuotteen kunto

    Palautettavan tai vaihdettavan vaatteen tulee aina olla käyttämätön, puhdas, pesemätön ja täysin uuden veroinen.

    Palauta tuotteet mielellään niiden alkuperäisessä pakkauksessa. Sukkapaketin voi palauttaa vain alkuperäisessä avaamattomassa pakkauksessa. ks. erityisehdot kohta 5.2. ja 5.3.

    Tarkista vastaanottamasi vaatteet ennen käyttöönottoa tai pesua. Tarkistamme palautuneen vaatteen kunnon ennen maksun palauttamista.

    Palauta tuotepakettina ostetuista tuotteista kaikki pakettiin kuuluvat tuotteet


    5.2 Palautusoikeus

    NOSH-vaatteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus. Palauttaa voit veloituksetta kerran. Palautusaika lasketaan paketin noutohetkestä.

    Palautusoikeus ei koske yritysostoina tehtyjä tilauksia.

    Sukkatuotteiden palautusta koskevat erityisehdot: Voit palauttaa sukat vain alkuperäisessä ja avaamattomassa paketissa.

    Mikäli palautat avatun sukkapaketin teemme ainoastaan osahyvityksen. Yhden parin paketin hinnasta pidätämme 5 euroa. Kahden parin paketista pidätämme 8 euroa.

    Mikäli palautat koko tilauksen, hyvitämme myös tilauksesi postikulut.


    5.3 Vaihto-oikeus

    NOSH-vaatteilla on 14 vuorokauden vaihto-oikeus. Vaihtoaika lasketaan paketin noutohetkestä.

    Poikkeukset: Sukkatuotteilla ei ole vaihto-oikeutta eikä vaihto-oikeus koske myöskään yritysostoina tehtyjä tilauksia.

    Vaihto-oikeus koskee vain saman vaatteen toiseen kokoon vaihtamista. Vaihto-oikeus ei koske vaihtoa eri tuotteeseen esim. eri väriin tai kuosiin.
    Vaihdon voi tehdä veloituksetta kerran, ja vaihdon voi veloituksetta palauttaa, jos se ei ole sopiva.

    Vaihdon yhteydessä tilaukselle ei voi lisätä muita tuotteita, vaan lisätuotteista on tehtävä erillinen tilaus. Mikäli vaihdossa toivottu uusi vaate on myyty loppuun ennen kuin vaihto on otettu käsittelyyn, käsittelemme vaihdon palautuksena. 

    5.4 Palautusten ja vaihtojen käsittelyaika   

    Palautusten ja vaihtojen käsittelyyn ja rahan siirtoon kuluu 10-20 arkipäivää. Palautuspakettien toimitusaika varastollemme vaihtelee useilla työpäivillä ja palautus rekisteröityy järjestelmäämme vasta asiakaspalvelumme ottaessa sen käsittelyyn. Saat meiltä sähköpostivahvistuksen, kun vaihtosi tai palautuksesi on käsitelty.

    5.5 Väärä tai viallinen tuote

    Jos olet saanut tilauksessasi väärän tai viallisen tuotteen, täytä verkkosivuillamme oleva virheilmoituslomake. Voit valita tuotevirhelomakkeelta sinulle sopivan hyvitysvaihtoehdon. Mikäli kyseessä on toimitusvirhe, otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian. Lomakkeen lähetettyäsi saat lisäohjeet tuotteen mahdolliseen palauttamiseen.  

    Ilmoita toimitus- tai tuotevirheestä

    Lisätietoja saat asiakaspalvelustamme:

    • sähköpostitse info@nosh.fi
    • soittamalla p. 029-309 3600 ma, ke-pe 9-15, ti 10-15.

    5.6. Maksun palautus 

    Kun palautus on käsitelty tilaukseltasi, palautettavasta summasta lähtee automaattisesti tieto Klarnaan, joka lähettää sinulle viestin koskien rahanpalautusta yleensä saman päivän aikana. Tarkistathan myös roskapostin.

    Vaihtoehtoisesti näet kaikki Klarnan kautta tehdyt ostoksesi ja laskusi kirjautumalla Klarnaan täällä: app.klarna.com/login tai lataamalla Klarna sovelluksen Google Playsta tai Apple Storesta.

    Palautuksen käsittelyyn ja rahan siirtoon kuluu yleensä noin 10–20 arkipäivää. Klarna hyvittää maksamasi summan tilauksesi maksutavan mukaisesti. Mikäli palautat tilauksen kokonaisuudessaan, palautuvat sinulle myös alkuperäiset postikulut.

    Lisätietoja saat Klarnan asiakaspalvelusta: 09- 425 99 771 klarna.com/fi/

    Klarna lasku

    Mikäli olet tehnyt tilauksen Klarna-laskulle, saat päivitetyn laskun Klarnasta, kun palautuksesi on käsitelty. 
         

    6. Vaihto- ja palautusohje

    Täytä ja liitä palautuspakettiin tilauksen mukana tullut lähetyslista tai vastaavat tiedot erillisellä paperilla. Palautusten ja vaihtojen käsittelyyn tarvitsemme: 

    1. tilausnumeron 
    2. tilaajan nimen
    3. jokaisesta palautettavasta tuotteesta tiedon onko kyseessä palautus vai vaihto
    4. jokaisesta vaihdettavasta tuotteesta tiedon, mihin kokoon toivot vaihtoa.

    6.1. Palautus Postin palautustunnuksella Posti asiointipisteeseen

    Vie palautettavat tuotteet valmiiksi pakattuina ja täytetyn lähetyslistan tai vastaavien tietojen kanssa Postin asiointipisteeseen. Jos olet palauttamassa virheellistä tuotetta, lisääthän pakettiin mukaan tilausnumerosi sekä VAAT- tai TOIM-alkuisen virheilmoitustunnuksen. NOSH maksaa palautuksesta syntyvät postikulut.   

    Kirjoita paketin päälle palautuksen osoitteeksi:
    Postin palautustunnus 628456
    Nosh Company Oy
    PL 110
    13101 Hämeenlinna   

    Asiakas on vastuussa palautuspaketista siihen saakka, kunnes paketti on saapunut NOSHille. Mikäli palautuspaketti on kadonnut, voimme käsitellä palautuksen ainoastaan asiakkaan toimittamaa palautuspaketin tositetta tai seurantakoodia vastaan. Ota palautuspaketin seurantakoodi talteen ottamalla siitä esim. valokuvan, jotta voit tarvittaessa todistaa palauttaneesi.

    6.2. Palautus Postin Helposti-koodilla

    Palauta Helposti koodilla mihin tahansa Postin automaattiin tai Postin asiointipisteeseen. NOSH maksaa palautuksesta syntyvät postikulut.

    -Mene Postin sivulle: posti.fi/palautapaketti.  

    -Syötä pakettisi lähetystunnus tekstikenttään, alkukirjaimet JJFI aina isoilla kirjaimilla.

    -Paina "Hae" ja saat Helposti-koodin sekä palautusohjeet

    -Jos olet palauttamassa Smartpost-automaattiin, jonka lokeroissa on näppäimistöt, on sinun varattava vielä lokero.
    -Syötä hakukenttään postinumero, jonka alueelle haluat jättää palautuksen ja paina HAE.
    -Valitse sopiva Smartpost-automaatti ja syötä sähköpostiosoitteesi
    -Saat kertakäyttöisen lokeron avauskoodin varaamaasi Smartpost lokeroon sekä toimintaohjeet.

    -Kirjoita saamasi Helposti-koodi paketin päälle.

    -Jos palautat pakettiautomaattiin, noudata automaatin ohjeita.

    Asiakas on vastuussa palautuspaketista siihen saakka, kunnes paketti on saapunut NOSHille. Mikäli palautuspaketti on kadonnut, voimme käsitellä palautuksen ainoastaan asiakkaan toimittamaa palautuspaketin tositetta tai seurantakoodia vastaan. Ota palautuspaketin seurantakoodi talteen ottamalla siitä esim. valokuvan, jotta voit tarvittaessa todistaa palauttaneesi.

    6.3. Palautus PostNordin palautustarralla

    Voit palauttaa tuotteita veloituksetta 14 vuorokauden sisällä paketin noutamisesta PostNordin automaattiin tai asiointipisteeseen käyttäen paketin mukana tullutta palautustarraa.

    Jos palautustarra ei ole enää tallessa tai noutamisesta on kulunut yli 14 vrk esim. reklamaatiotilanteessa palauta paketti postitse käyttäen Postin palautustunnusta ks. ohje kohdasta 6.1.

    Pakkaa tuotteet ja täytetty lähetyslista tai vastaavat tiedot valmiiksi ja liimaa paketin päälle paketin mukana tullut PostNordin osoitetarra. Vie paketti lähimpään Post Nordin automaattiin tai asiointipisteeseen. Voit seurata pakettisi kulkua Post Nord sovelluksella.

    Asiakas on vastuussa palautuspaketista siihen saakka, kunnes paketti on saapunut NOSHille. Mikäli palautuspaketti on kadonnut, voimme käsitellä palautuksen ainoastaan asiakkaan toimittamaa palautuspaketin tositetta tai seurantakoodia vastaan. Ota palautuspaketin seurantakoodi talteen ottamalla siitä esim. valokuvan, jotta voit tarvittaessa todistaa palauttaneesi.

    7. Asiakaspalvelu ja muut ehdot

    Asiantunteva ja tuotevalikoimamme hyvin tunteva henkilökuntamme auttaa sinua mielellään kaikissa tilaukseesi liittyvissä asioissa. Parhaiten tavoitat meidät aina sähköpostitse info@nosh.fi.

    Nosh Company Oy ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä vahingoista.  

    Mahdollisiin asiakkaan ja Nosh Company Oy:n välisiin riita-asioihin sovelletaan Suomen lakia.

    Jos tilanteen erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi, asiakas voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan  ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan. Lisätietoa asiasta kuluttajille löytyy Euroopan komission verkkovälitteiseltä riidanratkaisufoorumilta (Art. 14, EU asetus No 524/2013). Voit ottaa asiassa yhteyttä myös asiakaspalveluumme info@nosh.fi.

    Lue tietosuojaselosteestamme miten NOSH suojaa yksityisyyttäsi ja käsittelee henkilötietojasi.

    Ostoskoriin käytetyt lahjakortit

    Lähetä toivelistasi edustajalleEdustaja ottaa sinuun yhteyttä sähköpostitse

    Olet oikeutettu kampanjatuotteeseen, lunastaaksesi etuuden valitsethan tuotteen ennen toivelistan lähetystä.

    Lähettämiäsi tietoja käytetään linkin lähettämiseen vastaanottajalle. Käsittelemme tietojasi tieto­suoja­selosteemme mukaisesti.