Selaa sivuja

NOSH x Anne-Mari Pahkala

16.9.2021

Suunnittelija Anne-Mari Pahkala ja kotimainen vaatemerkki NOSH julkaisevat yhteistyömalliston

Vastuullisesti valmistetuista vaatteistaan tunnettu NOSH ja suunnittelija ja muotitaiteilija Anne-Mari Pahkala ovat luoneet yhdessä malliston, joka saapuu NOSH edustajilta tilattavaksi ja nosh.fi-verkkokauppaan torstaina 23.9. klo 10. Mallisto koostuu ajattomista ja kestävistä vaatekaapin kulmakivistä, jotka muuntuvat kotoa toimistolle.


NOSH x Anne-Mari Pahkala -mallisto on syntynyt NOSH-vaatemerkin ja Anne-Mari Pahkalan yhteistyönä. Suunnittelija Anne-Mari Pahkala tunnetaan erityisesti upeista ja tarinallisista uniikkipuvuista, joita on nähty esiintyvien artistien ja yhteiskunnan vaikuttajahenkilöiden yllä niin Linnan juhlissa kuin muissa tähtihetkissä. Vastuullinen arvomaailma on kulkenut suunnittelussa mukana alusta asti ja näkyy vahvasti myös Pahkalan omassa Classics Collection -mallistossa. Vastuullinen arvopohja onkin yksi NOSHia ja Pahkalaa yhdistävä tekijä.

- Kohdattuani Nosh Companyn kaupallisen johtajan Hanna Rannilan selvisi nopeasti, että ajattelemme monista asioista samoin. En empinyt lähteä suunnittelemaan mallistoa NOSHille. Halusin suunnitella vastuullisen vaatekaapin kulmakivimalliston, joka sisältää kestäviä, ajattomia vaatteita. Vastuullisen vaatteen design kestää aikaa, ja se toimii luottoystävänä tilaisuudesta toiseen. Mallistosuunnittelua inspiroi uudenlaiset syksyiset aamut, ja brändejämme yhdistävä designfilosofia, jossa kärkipaikalla seisovat vastuullisuus ja vahva arvomaailma. Minulle suunnittelussa oli tärkeää, että yhteistyömallistomme vaatteet ovat helposti yhdisteltävissä aiempiin NOSH-vaatteisiin. Ajaton ja raikas design tuo iloa ja mukavuutta arkeen. Vastuullisin vaate on se vaate, jota kaikkein eniten rakastaa, kertoo Anne-Mari Pahkala.

    Mallisto tarjoaa tyylikkäitä vaatekaapin kulmakiviä, jotka helpottavat arkea. Kompakti kokonaisuus sisältää helposti yhdisteltäviä ja moneen muuntautuvia liivijakkuja, tunikoita, housuja ja paitoja naisille. Materiaalit ovat laadukkaita ja kestäviä. Vaatteiden päämateriaalina on ylellisen pehmeä luomupuuvilla. Housuissa luomupuuvilla yhdistyy lisäksi lämmittävään merinovillaan.

    - Design-tiimimme on nauttinut upeista ja inspiroivista yhteistyöhetkistä Anne-Marin kanssa. Arkipukeutumisen kulmakivet, joita yhteistyömallistomme korostaa, ovat saaneet Anne-Marin käsissä uniikkeja mielenkiintoisia muotoja. Toivomme asiakkaidemme löytävän näiden ihastuttavien vaatteiden joukosta uuden lempivaatteensa, jonka he haluavat ottaa mukaan omaan arkeensa ja nauttia sen tuomasta ilosta sekä pehmeydestä, toteaa Nosh Companyn kaupallinen johtaja Hanna Rannila.

      NOSH-vaatemerkillä on asiakkaiden apuna yli 100 NOSH edustajaa, jotka palvelevat ympäri Suomen, myös etänä. Edustajat neuvovat niin koko- kuin tyyliasioissakin. NOSHin tavoitteena on aina ollut tarjota asiakkaille vaatteita, jotka saavat tuntemaan olon hyväksi juuri sellaisena kuin on.

      - Yhteinen arvomaailma näkyy vastuullisuuden lisäksi myös asiakkaan kohtaamisessa. Asiakkaan yksilöllisten tarpeiden huomioiminen on yksi oman toimintani lähtökohdista. Asiakkaan tarpeet huomioiva ostokokemus antaa osallisuuden tunteen ja inspiroi vastuullisempiin valintoihin. Uskon, että tunneside vaatteisiin saa meidät arvostamaan niitä enemmän ja huolehtimaan niistä rakkaudella, mikä pidentää vaatteiden elinkaarta, Pahkala kuvailee.

        NOSH x Anne-Mari Pahkala -mallisto on tilattavissa verkkokaupasta nosh.fi, yli 100 NOSH edustajalta ja vaatekutsuilla 23.9.2021 klo 10 alkaen. Malliston housut saapuvat myyntiin viikolla 42. NOSH vaatekutsuilla ja onlinekutsuilla pääsee viettämään kiireettömän ostoshetken ystävien kanssa ja tutustumaan laadukkaisiin NOSH-vaatteisiin. Asiantuntevat NOSH edustajat palvelevat asiakkaita kutsujen ulkopuolellakin, myös etänä.

        NOSHin ja Anne-Mari Pahkalan yhteistyö myös jatkuu syksyllä. Anne-Mari tulee työskentelemään NOSH-suunnittelutiimiä mentoroivissa ja muotoilua kehittävissä monipuolisissa tehtävissä loppuvuoden 2021 ajan.


        Tutustu mallistoon


        Lisätietoja:

        Laura Petris-Forsell
        Brändijohtaja / Nosh Company Oy
        laura@nosh.fi

        Anne-Mari Pahkala
        www.annemaripahkala.fi
        info@annemaripahkala.fi


        Anne-Marin kuva: Satu Mali


        Vuonna 2009 perustettu NOSH on suomalainen vaatebrändi, jonka vaatteisiin on ilo pukeutua. Valikoimaan kuuluvat ylellisen pehmeät, laadukkaat ja aina sopivat naisten-, miesten- ja lastenvaatteet. Toimintamme ytimessä ovat vastuullisuus ja ekologisuus. Vaatteiden pääraaka-aineena on luonnonmukaisesti kasvatettu ja sertifioitu luomupuuvilla ja kaikki vaatteemme valmistetaan vastuullisesti Euroopassa. Nosh Company Oy:n liikevaihto oli 12,2 miljoonaa euroa vuonna 2020.

        Tuotehaku

        Suosituimmat haut

        Tuoteryhmät

        Toivelista on tyhjä

        Toimitusehdot

        Löydät usein kysytyt kysymykset ja vastaukset UKK-sivulta

        Voit tutustua kansainvälisiin toimitusehtoihin nosh.fi - verkkokaupasta tästä.

        Tietosuojaselosteemme löydät täältä


        1. Tilausten käsittely


        Otamme uudet tilaukset käsittelyyn ja keräilyyn mahdollisimman nopeasti.

        Tilauksiin ei voi tehdä muutoksia ostotapahtuman jälkeen eikä tilauksia voi yhdistää toiseen tilaukseen.  

        Voit ottaa kaikissa tilaustasi koskevissa asioissa yhteyttä asiakaspalveluumme info@nosh.fi.  

        2. Toimitustavat, toimitusaika ja -hinnat

        Tilaa verkkokaupasta tai NOSH edustajalta

        Toimitustapa Toimitusaika Hinta
        PostNord MyPack Collect -paketti - nouto pakettiautomaatista tai asiointipisteestä, K-marketista tai R-kioskista 1-4 arkipäivää* 6,90 €
        Postipaketti -nouto Postin automaatista tai asiointipisteestä 1-4 arkipäivää* 7,90 €
        Postin Kotipaketti, toimitus kotiovelle 1-4 arkipäivää* 9,90 €

        Huomioitavaa:

        *Poikkeustilanteissa ja kiireaikoina, kuten alennusmyyntien tai merkittävien kampanjoiden aikana toimitusaika saattaa olla hieman pidempi. Toimitusaika lasketaan siitä, kun tilauksen maksutapa on vahvistettu.

        Joulunajan poikkeusaikataulut

        Toimitusaikalupaukset joulunajalle 2024:

        Toimitustapa

        Tilattu ja maksettu viimeistään

        Sähköinen lahjakortti 
        (Toimitus n. tunnin sisällä)

        Ti 24.12.2024

        PostNord MyPack Collect -paketti 
        (nouto PostNordin noutopisteestä) 

        Ke 18.12. klo 24.00 mennessä 

        Postipaketti 
        (nouto Postin toimipisteestä tai automaatista) 

        Ma 16.12. klo 24.00 mennessä 

        Posti kotipaketti 
        (kotiinkuljetus) 

        Ma 16.12. klo 24.00 mennessä 

        Pidennetty palautusoikeus 
        Ajalla 28.11.–18.12. tehdyille ostoksille on voimassa pidennetty palautusoikeus 31.12.2024 saakka. 

        2.1. Postipaketti

        Valitessasi toimitustavaksi Postipaketin, voit noutaa pakettisi pakettiautomaatista tai Postin asiointipisteestä vastaanotettuasi saapumisilmoituksen tekstiviestillä ja sähköpostilla.

        Asiakas täyttää kassalla osoitetietonsa, valitsee toimitustavan sekä noutopisteen ja vastaa itse antamiensa tietojen oikeellisuudesta. NOSH ei ole velvollinen suorittamaan paketille siirtoa, mikäli väärä noutopiste johtuu asiakkaan omasta valinnasta tai korvaamaan, mikäli asiakkaan antamissa tiedoissa on virhe.

        Huomioithan, että valitsemasi noutopisteen ollessa täynnä, Posti voi siirtää pakettisi varanoutopisteelle, jolloin NOSH ei korvaa paketin siirtoa. Perheenjäsentä, ystävää tai tuttavaa on mahdollista pyytää avuksi paketin noudossa, oli lähetys asiointipisteellä tai automaatissa. 

        Posti säilyttää paketteja 7 vrk noutopisteessä tai pakettiautomaatissa, jonka jälkeen paketit palautuvat takaisin Nosh Company:n varastolle.

        Mikäli pakettia ei ole noudettu toimipisteestä määräaikaan mennessä, se palautuu NOSHille. Veloitamme noutamattomasta paketista asiakkaalta käsittelykulut 12 €.

        Postipaketit toimitetaan hiilineutraalina Posti Green- lähetyksinä.

        2.2. Postin Kotipaketti

        Kotiinkuljetusta varten voit valita toimitustavaksi Postin Kotipaketin, joka jaetaan vastaanottajan kotiovelle sovitusti. 

        Kotipaketit toimitetaan  hiilineutraalina Posti Green- lähetyksinä.

        2.3. PostNord MyPack Collect -paketti

        Valitsemalla toimitusmuodoksi PostNord MyPack Collect -paketin, voit noutaa pakettisi lähimmästä PostNordin pakettiautomaatista, K-marketista, R-kioskista tai PostNordin toimipisteestä.

        Paketin siirtäminen toiseen toimipisteeseen ei ole mahdollista PostNordin kautta. NOSH ei ole velvollinen korvaamaan, mikäli väärä noutopiste johtuu asiakkaan omasta valinnasta tai mikäli asiakkaan antamissa tiedoissa on virhe.

        Huomioithan, että valitsemasi noutopisteen ollessa täynnä, PostNord voi siirtää pakettisi varanoutopisteelle, jolloin NOSH ei korvaa paketin siirtoa. Perheenjäsentä, ystävää tai tuttavaa on mahdollista pyytää avuksi paketin noudossa, oli lähetys asiointipisteellä tai automaatissa.

        PostNordin pakettien säilytysaika on yksi viikko pakettiautomaatissa ja noutopisteessä, jonka jälkeen noutamattomat paketit palautuvat takaisin Nosh Company:n varastolle.

        Mikäli pakettia ei ole noudettu toimipisteestä määräaikaan mennessä se palautuu varastollemme ja veloitamme noutamattomasta paketista käsittelykulut 12 €.

        3. Maksutavat

        Maksutavat henkilöasiakkaille:

        • Verkkopankki- ja korttimaksu (Aktia, Ålandsbanken, Danske Bank, Handelsbanken, LähiTapiola, Nordea, OmaSP, OP, POP Pankki, SEB, S-Pankki, Säästöpankki)
        • Pankki- tai luottokortti (Visa, Mastercard ja American Express)
        • Maksa 30 päivän sisällä (Klarna lasku)
        • Maksa myöhemmin (Klarna tili)
        • Pilko maksut, Klarnan joustava erämaksu
        • MobilePay

        Klarna Checkout -palvelun avulla voit tehdä ostoksia helposti, joustavasti ja turvallisesti. Vastaamalla muutamaan kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

        Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Norra stationsgatan 61, 113 43 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta.

        Jos valitset maksutavaksi Klarna laskun, Klarna toimittaa sen sinulle sähköpostilla siinä vaiheessa, kun tilaus toimitetaan. Henkilöasiakas näkee laskunsa myös kirjautumalla Klarnaan osoitteessa klarna.com/login tai lataamalla Klarnan mobiilisovelluksen mobiililaitteeseensa.

        Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme sinua olemaan yhteydessä suoraan Klarnan asiakaspalveluun p. 09 – 425 99 771 arkisin klo 8.00–18.00. Voit lukea useiten kysyttyjä kysymyksiä Klarnan palvelusta tästä.

        Maksaminen NOSH edustajalta tilattaessa

        Edustajasi luo tilauksesi ja saat sähköpostiisi maksulinkin sisältävän tilausvahvistuksen, jonka jälkeen sinulla on 24 tuntia aikaa valita itsellesi sopivin maksutapa ja vahvistaa maksulinkki. Jos ilmoitat edustajalle puhelinnumerosi, saat maksulinkin myös tekstiviestinä. 

        Maksaminen NOSH lahjakortilla

        Voit maksaa ostoksesi tai osan ostoksestasi sähköisellä NOSH lahjakortilla lisäämällä lahjakorttikoodin kassalla tilaukselle. NOSH edustajan kautta tilatessa edustaja lisää lahjakorttikoodin tilaukselle puolestasi. Lahjakorttia ei pysty lisäämään tilaukselle jälkikäteen. Lahjakortilla maksaessa tilaukselle voi lisätä myös kutsujärjestäjän edun, hyvitysedun tai muun koodillisen kampanjaedun.

        Lue lisää maksamisesta UKK:sta.

        4. Alennuskoodit ja tarjoukset

        Hyvitys- ja alennuskoodit

        Hyvitys- ja alennuskoodit ovat kertakäyttöisiä. Tilauksella voi olla vain yksi hyvitys- tai alennuskoodi

        NOSH ei hyvitä hyvityskoodeja esim. kutsujärjestäjän etua rahaksi tai uudelle alennuskoodille, mikäli siitä jää osa käyttämättä, tai mikäli palautat koko tilauksen. 

        NOSH ei hyväksy vanhentuneita tai kolmansien osapuolien julkaisemia alennuskoodeja.

        Mikäli sinulla on NOSHin toimittama alennuskoodi, joka ei toimi, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme info@nosh.fi.  

        Tarjoukset ja edustajan kautta tehty tilaus

        Asiakkaan tilauksen erikoisedut ja -hinnat ovat voimassa tilauksen maksulinkin voimassaoloajan (24 tuntia). Mikäli tilauksen sisältämien etujen saatavuus tai hintojen voimassaoloaika päättyy maksulinkin voimassaoloaikana, ei tilauksen edut ja hinnat ole siirrettävissä myöhemmin tehtävälle uudelle tilaukselle, vaikka tilauksen tuotesisältö olisi sama.

        Tarjousten voimassaoloaika ja etuhinta määritellään kampanjakohtaisesti. Tuotteen hinta määräytyy ostohetkellä.

        Kutsujärjestäjän etu

        Kutsujärjestäjän etu on tarkoitettu NOSH vaatekutsuilla tehtävään tilaukseen.

        Kutsujärjestäjän edun sisältävälle tilaukselle ei voi yhdistää muita hyvitys- tai alennuskoodeja.

        NOSH ei hyvitä hyvityskoodeja esim. kutsujärjestäjän etua rahaksi tai uudelle alennuskoodille, mikäli siitä jää osa käyttämättä, tai mikäli palautat koko tilauksen.

        NOSH klubiedut

        NOSH klubiedut ovat saatavilla ainoastaan NOSH edustajan kautta tilattaessa.

        NOSH klubietuja koskevat erityisehdot. Tarjousten voimassaoloaika ja etuhinta määritellään kampanjakohtaisesti.

        Asiakkaan tilauksen erikoisedut ja -hinnat ovat voimassa tilauksen maksulinkin voimassaoloajan (24 tuntia). Mikäli tilauksen sisältämien etujen saatavuus tai hintojen voimassaoloaika päättyy maksulinkin voimassaoloaikana, ei tilauksen edut ja hinnat ole siirrettävissä myöhemmin tehtävälle uudelle tilaukselle, vaikka tilauksen tuotesisältö olisi sama.

        5. Palautusoikeus

        5.1 Palautettavan tuotteen kunto

        Palautettavan vaatteen tulee aina olla käyttämätön, puhdas, pesemätön ja täysin uuden veroinen.

        Palauta tuotteet mielellään niiden alkuperäisessä pakkauksessa. Tarkistamme palautuneen vaatteen kunnon ennen maksun palauttamista. Mikäli tuotteessa on puutteita edellä mainittujen asioiden osalta, pidätämme oikeuden olla hyvittämättä tuotteesta maksettua hintaa kokonaisuudessaan.

        Palauta tuotepakettina ostetuista tuotteista kaikki pakettiin kuuluvat tuotteet sekä mahdollinen tuotelahja, jos tuotelahjan ehdot eivät täyty palautuksen jälkeen.

        Tarkista vastaanottamasi vaatteet ennen käyttöönottoa tai pesua.

        5.2 Palautusoikeus

        NOSH-vaatteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus. Palauttaa voit veloituksetta kerran. Mikäli samalle tilaukselle tehdään useamman kerran palautus, veloitamme asiakkaalta toimituskulujen verran lisämaksua. Palautusaika lasketaan alkavaksi paketin noutohetkestä.

        Palautusoikeus ei koske yritysostoina tehtyjä tilauksia.

        Palautettavien tuotteiden erityisehdot:

        • Sukkatuotteet: Mikäli sukkapaketin vyöte on avattu, hyvitämme asiakkaalle 50 % sukkapaketin hinnasta.
        • Outlet-tuotteet: Mikäli tilauksella oleva yksi tai useampi Outlet-tuote palautetaan, veloitamme käsittelykuluina 3,90 euroa/tilaus

        Mikäli palautat kaikki tilauksellasi olleet tuotteet, hyvitämme myös tilauksesi toimituskulut (ylläolevat erityisehdot ovat voimassa). Pidätämme oikeuden veloittaa toimituskulut tilauksista, jotka on tehty toimituskuluttomuuskampanjan aikana, mutta jonka ehdot eivät täyty enää palautuksen jälkeen.

        Mikäli haluat vaihtaa tuotteen toiseen kokoon, väriin tai toiseen tuotteeseen, voit tehdä uuden tilauksen ja palauttaa alkuperäisen tuotteen.

        HUOM! Tuotteilla, jotka on tilattu 14.11.–18.12.2023 välisenä aikana on voimassa joulunajan pidennetty palautusoikeus 31.12.2023 saakka.

        5.3 Palautusten käsittelyaika   

        Palautuspakettien toimitusaika varastollemme vaihtelee useilla työpäivillä ja palautus rekisteröityy järjestelmäämme vasta asiakaspalvelumme ottaessa sen käsittelyyn. Palautuksen käsittelyyn varastollamme ja Klarnan vahvistukseen hyvityksen suorittamisesta kuluu yhteensä 5-14 vuorokautta. Saat meiltä sähköpostivahvistuksen, kun palautuksesi on käsitelty.

        Klarna hyvittää maksamasi summan tilauksesi maksutavan mukaisesti. Mikäli palautat tilauksen kokonaisuudessaan, palautuvat sinulle myös alkuperäiset postikulut toimituskulut. Huomioithan kohdassa 5.2 Palautusoikeus ilmoitetut Palautettavien tuotteiden erityisehdot.

        5.4 Väärä tai viallinen tuote

        Jos olet saanut tilauksessasi väärän tai viallisen tuotteen, täytä verkkosivuillamme oleva virheilmoituslomake. Voit valita tuotevirhelomakkeelta sinulle sopivan hyvitysvaihtoehdon. Mikäli kyseessä on toimitusvirhe, otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian. Lomakkeen lähetettyäsi saat lisäohjeet tuotteen mahdolliseen palauttamiseen.  

        Ilmoita toimitus- tai tuotevirheestä

        Lisätietoja saat asiakaspalvelustamme:

        • sähköpostitse info@nosh.fi
        • soittamalla numeroon 029-309 3600 (pvm/mpm). Asiakaspalvelumme tavoitat puhelimitse maanantaisin klo 9.00-14.00 ja tiistaista perjantaihin klo 9.00-15.00

        5.5 Maksun palautus 

        Kun palautus on käsitelty tilaukseltasi, palautettavasta summasta lähtee automaattisesti tieto Klarnaan, joka lähettää sinulle viestin koskien rahanpalautusta. Tarkistathan myös roskapostin.

        Vaihtoehtoisesti näet kaikki Klarnan kautta tehdyt ostoksesi ja laskusi kirjautumalla Klarnaan täällä: app.klarna.com/login tai lataamalla Klarna sovelluksen Google Playsta tai Apple Storesta.

        Palautuksen käsittelyyn varastollamme ja Klarnan vahvistukseen hyvityksen suorittamisesta kuluu yhteensä 5-14 vuorokautta. Klarna hyvittää maksamasi summan tilauksesi maksutavan mukaisesti. Mikäli palautat tilauksen kokonaisuudessaan, palautuvat sinulle myös alkuperäiset postikulut toimituskulut. Huomioithan kohdassa 5.2 Palautusoikeus ilmoitetut Palautettavien tuotteiden erityisehdot.

        Lisätietoja saat Klarnan asiakaspalvelusta: 09- 425 99 771 klarna.com/fi/

        Klarna lasku

        Mikäli olet tehnyt tilauksen Klarna-laskulle, saat päivitetyn laskun Klarnasta, kun palautuksesi on käsitelty. 
             

        6. Palautusohje

        Täytä ja liitä palautuspakettiin tilauksen mukana tullut lähetyslista tai vastaavat tiedot erillisellä paperilla. Palautusten käsittelyyn tarvitsemme: 

        1. tilausnumeron 
        2. tilaajan nimen
        3. jokaisesta palautettavasta tuotteesta tiedon onko kyseessä palautus vai ilmoitus virheestä

        6.1 Palautus Postin palautustunnuksella Posti asiointipisteeseen

        Vie palautettavat tuotteet valmiiksi pakattuina ja täytetyn lähetyslistan tai vastaavien tietojen kanssa Postin asiointipisteeseen. Jos olet palauttamassa virheellistä tuotetta, lisääthän pakettiin mukaan tilausnumerosi sekä VAAT- tai TOIM-alkuisen virheilmoitustunnuksen. NOSH maksaa palautuksesta syntyvät postikulut.   

        Kirjoita paketin päälle palautuksen osoitteeksi:
        Postin palautustunnus 628456
        Nosh Company Oy
        PL 110
        13101 Hämeenlinna   

        Asiakas on vastuussa palautuspaketista siihen saakka, kunnes paketti on saapunut NOSHille. Mikäli palautuspaketti on kadonnut, voimme käsitellä palautuksen ainoastaan asiakkaan toimittamaa palautuspaketin tositetta tai seurantakoodia vastaan. Ota palautuspaketin seurantakoodi talteen ottamalla siitä esim. valokuvan, jotta voit tarvittaessa todistaa palauttaneesi.

        6.2 Palautus Postin Helposti-koodilla

        Palauta Helposti koodilla mihin tahansa Postin automaattiin tai Postin asiointipisteeseen.  NOSH maksaa palautuksesta syntyvät postikulut.

        -Mene Postin sivulle: posti.fi/palautapaketti.  

        -Syötä pakettisi lähetystunnus tekstikenttään, alkukirjaimet JJFI aina isoilla kirjaimilla.

        -Paina "Hae" ja saat Helposti-koodin sekä palautusohjeet

        -Jos olet palauttamassa Smartpost-automaattiin, jonka lokeroissa on näppäimistöt, on sinun varattava vielä lokero.
        -Syötä hakukenttään postinumero, jonka alueelle haluat jättää palautuksen ja paina HAE.
        -Valitse sopiva Smartpost-automaatti ja syötä sähköpostiosoitteesi
        -Saat kertakäyttöisen lokeron avauskoodin varaamaasi Smartpost lokeroon sekä toimintaohjeet.

        -Kirjoita saamasi Helposti-koodi paketin päälle.

        -Jos palautat pakettiautomaattiin, noudata automaatin ohjeita.

        Asiakas on vastuussa palautuspaketista siihen saakka, kunnes paketti on saapunut NOSHille. Mikäli palautuspaketti on kadonnut, voimme käsitellä palautuksen ainoastaan asiakkaan toimittamaa palautuspaketin tositetta tai seurantakoodia vastaan. Ota palautuspaketin seurantakoodi talteen ottamalla siitä esim. valokuvan, jotta voit tarvittaessa todistaa palauttaneesi.

        6.3 Palautus PostNordin palautustarralla

        Voit palauttaa tuotteita veloituksetta 14 vuorokauden sisällä paketin noutamisesta PostNordin automaattiin tai asiointipisteeseen käyttäen paketin mukana tullutta palautustarraa.

        Jos palautustarra ei ole enää tallessa tai noutamisesta on kulunut yli 14 vrk esim. reklamaatiotilanteessa palauta paketti postitse käyttäen Postin palautustunnusta ks. ohje kohdasta 6.1.

        Pakkaa tuotteet ja täytetty lähetyslista tai vastaavat tiedot valmiiksi ja liimaa paketin päälle paketin mukana tullut PostNordin osoitetarra. Vie paketti lähimpään Post Nordin automaattiin tai asiointipisteeseen. Voit seurata pakettisi kulkua Post Nord sovelluksella.

        Asiakas on vastuussa palautuspaketista siihen saakka, kunnes paketti on saapunut NOSHille. Mikäli palautuspaketti on kadonnut, voimme käsitellä palautuksen ainoastaan asiakkaan toimittamaa palautuspaketin tositetta tai seurantakoodia vastaan. Ota palautuspaketin seurantakoodi talteen ottamalla siitä esim. valokuvan, jotta voit tarvittaessa todistaa palauttaneesi.

        7. Asiakaspalvelu ja muut ehdot

        Asiantunteva ja tuotevalikoimamme hyvin tunteva henkilökuntamme auttaa sinua mielellään kaikissa tilaukseesi liittyvissä asioissa. Parhaiten tavoitat meidät aina sähköpostitse info@nosh.fi.

        Nosh Company Oy ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä vahingoista.  

        Mahdollisiin asiakkaan ja Nosh Company Oy:n välisiin riita-asioihin sovelletaan Suomen lakia.

        Jos tilanteen erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi, asiakas voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan  ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan. Lisätietoa asiasta kuluttajille löytyy Euroopan komission verkkovälitteiseltä riidanratkaisufoorumilta (Art. 14, EU asetus No 524/2013). Voit ottaa asiassa yhteyttä myös asiakaspalveluumme info@nosh.fi.

        Lue tietosuojaselosteestamme miten NOSH suojaa yksityisyyttäsi ja käsittelee henkilötietojasi.




        Päivitetty 11.12.2023

        Ostoskoriin käytetyt lahjakortit

        Lähetä toivelistasi edustajalleEdustaja ottaa sinuun yhteyttä sähköpostitse

        Olet oikeutettu kampanjatuotteeseen, lunastaaksesi edun valitsethan tuotteen ennen toivelistan lähetystä.

        Lähettämiäsi tietoja käytetään linkin lähettämiseen vastaanottajalle. Käsittelemme tietojasi tieto­suoja­selosteemme mukaisesti.

        This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.