Selaa sivuja

Tietosuojaseloste

Tietosuojalausunto päivitetty 28.1.2022


Henkilötietosi ovat meille tärkeitä

Olemme päivittäneet tietosuojaselostettamme uuden yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukaisesti. Tutustu päivitettyyn selosteeseemme, jossa kerromme tarkemmin, miten käsittelemme ja käytämme henkilötietojasi turvallisesti.


Nosh tietosuoja pähkinänkuoressa

Tässä tietosuojalausunnossa kuvataan, miten Nosh Company Oy (”Nosh”) käsittelee asiakkaiden ja potentiaalisten asiakkaiden henkilötietoja.

  • Keräämme henkilötietojasi, kun asioit verkkokaupassamme, osallistut kotimyyntikutsuille, tilaat uutiskirjeemme tai asioit muutoin kanssamme. Kotimyyntikutsuilla edustajamme käsittelevät henkilötietojasi meidän lukuumme ja meidän ohjeistuksiemme mukaisesti.

  • Keräämämme tiedot voivat olla sellaisia, joita annat itse verkkokaupan tai kotimyyntitilaisuuden ostosten yhteydessä tai kampanjaan osallistumisen yhteydessä. Lisäksi käsittelemme henkilötietoja jotka tallentuvat samalla kun käytät verkkopalveluamme (esimerkiksi evästeet, sijaintitiedot ja IP-osoitteet). Nämä tiedot ovat yleensä yhdistettävissä sinuun ainoastaan lisätietojen avulla.  

  • Käsittelemme henkilötietojasi tilausten toimittamiseksi, asiakashallinnan ja palvelujemme toteuttamiseksi sekä kehittämiseksi. Kerättyjen tietojen käsittely auttaa meitä analysoimaan asiakkaidemme mieltymyksiä ja toiveita.

  • Käsittelemme henkilötietojasi tarjotessamme sinulle asiakaspalvelua ja lähettäessämme asiakasviestintää. Lisäksi lähetämme sinulle lain sallimissa rajoissa suostumuksen tai asiakkuuden perusteella sähköistä suoramarkkinointia ja kohdennamme henkilötietojesi käsittelyn avulla sinulle juuri sinua kiinnostavaa markkinointia esimerkiksi verkkosivustomme Facebook-pikselien avulla. 

  • Kunnioitamme yksityisyydensuojaasi kaikessa suorittamassamme käsittelyssä. Käsittelemme mahdollisuuksien mukaan pseudonimisoituja tietoja ja segmenttitietoja. Emme käsittele sinuun yhdistettävissä olevia tietoja, ellei se ole välttämätöntä käsittelyn tarkoitusten toteuttamiseksi.

  • Voit itse vaikuttaa siihen, miten käsittelemme henkilötietojasi. Kerromme sinulle oikeuksistasi rekisteröitynä ja siitä, miten voit niitä käyttää. Sinulla on oikeus peruuttaa suostumus henkilötietojen käsittelyyn, oikeus saada pääsy henkilötietoihisi sekä oikeus tietojen oikaisemiseen, poistamiseen, rajoittamiseen sekä siirtämiseen toiselle rekisterinpitäjälle. Lisäksi sinulla on oikeus vastustaa henkilötietojen käsittelyä sekä oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle.


1. Rekisterinpitäjä

Nosh Company Oy 
Y-tunnus: 2288372-1
Osoite: PL 110, 13101 Hämeenlinna

2. Yhteyshenkilö

Nosh Company Oy:n tietosuoja-asiantuntija
Sähköposti: tietosuoja@nosh.fi 

3. Mitä henkilötietojasi käsittelemme

Käsittelemme seuraaviin tietoryhmiin liittyviä tietoja ja niiden muutostietoja verkkokaupan ja kotimyyntitilausten yhteydessä:

3.1  Tilauksia ja asiakkuutta koskevat tiedot:

  • Etu- ja sukunimi
  • Yhteystiedot (postiosoite, sähköpostiosoite, puhelinnumero)
  • Tilaustesi sisältö, tilaustesi seurantatiedot ja tilaushistoriaasi koskevat tiedot
  • Reklamaatiot, palautteet sekä muu asiakkuuteen liittyvä yhteydenpito, viestintä ja toimenpiteet, mukaan lukien puheluiden taltiot ja rekisteröidyn rekisterinpitäjään liittyvä toiminta sosiaalisen median palveluissa
  • Noshin muiden palvelujen käyttämistä koskevat tiedot, kuten uutiskirjeen tilaamista koskevat tiedot sekä arvontoihin ja kilpailuihin osallistumiseen liittyvät tiedot
  • Suoramarkkinointiluvat ja -kiellot
  • Sinulle kohdistetut markkinointitoimenpiteet ja niiden käyttö, tiedot siitä, oletko avannut uutiskirjeitämme

3.2 Noshin verkkosivujen käytöstä automaattisesti kerätyt tiedot

Yllä kuvattujen sinulta kerättyjen henkilötietojen lisäksi käsittelemme henkilötietojasi, kun asioit verkkosivuillamme, vaikka et olisikaan rekisteröitynyt asiakkaaksemme tai kirjautunut palveluumme. Kun siirryt Noshin verkkosivuille, käsittelemme seuraavia tietojasi evästeiden, Facebook-pikselien ja muiden vastaavien tekniikoiden avulla:

  • Päätelaitettasi ja verkkokäyttäytymistäsi koskevat tiedot (esim. IP-osoite, selaintyyppi ja selaushistoria)
  • Selailun ajankohta ja istunnon kesto
  •  Mitä linkkejä tai mainoksia klikkaat ja mitä mainoksia tai muita sisältöjä olet katsonut
  • Analytiikan ja seurantatekniikoiden avulla johdettu ja profiloitu tieto

Henkilötietoja voidaan yhdistellä myös muiden palvelujen kautta kerättyihin tietoihin.

3.3 Kotimyyntiedustajaksi hakevista henkilöistä kerätyt henkilötiedot

  • Hakemus, ansioluettelo ja hakuprosessiin sisältyvät muut tiedot, kuten nimi, yhteystiedot, arviointitiedot, esteet toimia edustajana tiettynä ajankohtana, kiinnostus osallistua seuraavalle rekrytointikierrokselle, tiedot haastattelusta, hakijan valokuva
  • Edustajarekrytoinnin etenemiseen ja mahdolliseen karsintaan liittyvät tiedot

4. Onko tietoja pakko antaa?

Tarvitsemme tilausten yhteydessä kerättyjä henkilötietojasi tilausten täytäntöönpanemiseksi. Lisäksi tiettyjen henkilötietojen, kuten reklamaatioihin ja suoramarkkinointilupiin liittyvien henkilötietojen käsittely perustuu lakisääteisiin velvoitteisiimme. 

Tiettyjen henkilötietojen antamatta jättäminen voi johtaa siihen, että emme voi toimittaa tilaustasi ja tehdä kanssasi sopimusta tuotteidemme myymisestä, eli emme voi myydä sinulle tuotteitamme. 

Pyydämme kotimyyntiedustajaksi hakevia täyttämään verkkosivuiltamme löytyvät edustajahakemuksen. Pakolliset tietokentät on merkitty tähtisymbolilla. Voit itse vaikuttaa siihen, miten paljon annat tietoja avoimissa kentissä.

5. Mistä henkilötietojasi kerätään

Keräämme henkilötietojasi erityisesti sinulta itseltäsi, kun annat tietoja asioidessasi Noshin verkkokaupassa tai kotimyyntikutsuilla. Voit antaa itsestäsi tietoja esimerkiksi tilauslomakkeen täyttämisen yhteydessä. Kotimyyntikutsuilla edustajamme keräävät tilauslomakkeilla tietojasi ohjeidemme mukaisesti ja Noshin lukuun. Keräämme henkilötietoja myös kampanjoiden ja asiakaspalvelutilanteiden yhteydessä sekä silloin kun tilaat uutiskirjeemme.

Keräämme henkilötietojasi edustajarekrytoinnin yhteydessä sähköisen hakulomakkeemme sekä haastattelujen ja muun rekrytointiprosessin yhteydessä.

Keräämme ja päivitämme henkilötietoja myös väestörekisterikeskuksen, Suomen Asiakastieto Oy:n ja muiden osoite-, päivitys- ja muita vastaavia palveluita tarjoavien yritysten tai viranomaisten rekistereistä. 

Lisäksi keräämme henkilötietojasi käyttämiesi päätelaitteiden välityksellä evästeiden tai muiden vastaavien tekniikoiden avulla. 

6. Mitä tarkoitusta varten henkilötietojasi kerätään ja käsitellään?

6.1 Asiakashallinta ja palveluiden tarjoaminen

Käsittelemme henkilötietojasi asiakassuhteen hoitamiseen, hallinnointiin, ja kehittämiseen. Tarvitsemme henkilötietojasi palveluidemme toteuttamiseksi, kuten tilaustesi toimittamiseen ja laskutukseen.

Käsittelemme edustajiemme kotimyyntikutsuilla keräämiä henkilötietoja tilaustesi prosessoimiseksi ja tuotteiden toimittamiseksi. Kotimyyntikutsuilla kerätyt henkilötietosi tallennetaan Noshin asiakastietojärjestelmiin, ja niitä käsitellään Noshin asiakashallintaa ja tilauksien toimittamista varten.  

Järjestämme arvontoja ja kilpailuja, joiden toteuttamiseksi käsittelemme henkilötietojasi. Lisäksi käsittelemme tietojasi alennusten ja etujen tarjoamiseksi sekä reklamaatioiden, virhetilanteiden ja muiden häiriötilanteiden selvittämiseksi.

6.2 Asiakasviestintä, markkinointi ja profilointi

Käsittelemme henkilötietoja myös asiakasviestinnän toteuttamiseksi esimerkiksi ilmoittaessamme tuotteen poisvetotilanteesta sekä toimittaessamme tilaus- ja toimitusvahvistuksia sekä viestiessämme vaihto- ja palautustilanteiden yhteydessä. Lisäksi käytämme henkilötietojasi Noshin suoramarkkinointia ja muuta markkinointia sekä markkina- ja mielipidetutkimusta varten, mukaan lukien sähköinen suoramarkkinointi.

Jotta voimme tarjota kiinnostavia sisältöjä, voimme kohdentaa markkinointiviestintäämme analysoimalla ja profiloimalla rekisterissämme käsiteltäviä tietoja, kuten tilaustietoja ja palveluidemme käyttötietoja. Emme suorita automaattista päätöksentekoa profiloinnin avulla tai muutoin.

6.3 Palveluiden kehittäminen

Käsittelemme henkilötietoja myös palveluidemme ja muun liiketoimintamme analysointiin ja kehittämiseen sekä tilastointitarkoituksiin.

Lisäksi käsittelemme henkilötietoja mahdollisten väärinkäytösten ehkäisyyn ja tutkintaan.

7. Mitkä ovat käsittelyn oikeusperusteet?

7.1 Oikeutettu etu

Oikeutemme käsitellä henkilötietojasi perustuu osin asiakassuhteen synnyttämään oikeutettuun etuun. Käsittelemme tietojasi esimerkiksi palvelujen tarjoamiseksi, markkinoinnin lähettämiseksi ja tuotteidemme myymiseksi siinä määrin kuin se on tarpeellista näiden toimenpiteiden suorittamiseksi. Käsittelemme henkilötietojasi myös profiilien luomiseksi ja markkinoinnin lähettämiseksi oikeutetun edun perusteella.

Olemme arvioineet tietosuojalainsäädännön ja viranomaisohjeistusten edellyttämällä tavalla, että sinun etusi, perusoikeutesi tai vapautesi eivät syrjäytä tätä oikeutettua etuamme käsitellä henkilötietojasi tässä tietosuojalausunnossa kuvatulla tavalla. Voit halutessasi käyttää tämän selosteen kohdissa 11 kuvattuja oikeuksiasi, mikäli haluat vastustaa tai rajoittaa suorittamaamme henkilötietojen käsittelyä. 

7.2 Sopimus

Käsittelemme henkilötietojasi myös sinun ja meidän välillämme solmitun sopimuksen täytäntöön panemiseksi sekä sopimuksen tekemistä edeltävien toimenpiteiden toteuttamiseksi pyynnöstäsi. Sinun ja Noshin välillä solmitaan sopimus, kun hyväksyt toimitusehtomme ja tilaat tuotteitamme joko kotimyyntiedustajaltamme tai verkkokaupastamme.

7.3 Suostumus

Käsittelemme henkilötietojasi suostumuksen perusteella siltä osin, kuin pyydämme suostumustasi sähköisen suoramarkkinoinnin lähettämiseksi. Käsittelemme myös evästeiden ja muiden seurantatekniikoiden avulla kerättyjä henkilötietojasi evästeiden asettamista koskevan suostumuksen perusteella.

Sinulla on oikeus peruuttaa suostumuksesi henkilötietojen käsittelyyn milloin tahansa ottamalla yhteyttä kohdassa 2 mainittuun yhteyshenkilöön tai sähköisen suoramarkkinoinnin osalta markkinointiviesteistä löytyvän linkin kautta. 

7.4 Lakisääteinen velvoite

Käsittelemme henkilötietojasi lakisääteisten velvoitteidemme noudattamiseksi, kun käsittelemme tietojasi kirjanpitovelvoitteiden noudattamiseksi tai luovutamme tietoja viranomaisille.

8. Mille tahoille siirrämme tai luovutamme henkilötietoja?

Luovutamme henkilötietoja kulloinkin voimassaolevan lainsäädännön sallimissa ja velvoittamissa rajoissa.
Jaamme asiakasdataa kolmansille osapuolille, jotka tuottavat palveluita puolestamme.

Luovutamme henkilötietoja yhteistyökumppaneillemme kuten maksupalveluntarjoajalle nosh.fi- ja noshvaatekutsut.fi verkkokaupoissa tehtyjen ostosten maksujen suorittamiseksi.  Lue lisää täältä, miten maksupalvelun tarjoajamme Klarna käyttää tietojasi: https://www.klarna.com/fi/tietosuoja/

Luovutamme henkilötietoja Salesforcen tarjoamaan asiakashallintajärjestelmään ja tuotamme asiakaspalvelutoiminnot Salesforcen asiakashallintajärjestelmän kautta. 

Luovutamme henkilötietoja Enreachin tarjoamaan puheluratkaisuun. Tallennamme kaikki puhelut ja tuotamme puhelinpalvelutoiminnot Enreachin puheluratkaisun kautta.

Luovutamme tarpeen tullen henkilötietoja myös tahoille, joilla lainsäädännön mukaan on oikeus tietojen saantiin, kuten toimivaltaisille viranomaisille.

Siirrämme henkilötietoja IT-palveluntarjoajille tietojen säilyttämiseksi ja käsittelemiseksi ohjeidemme mukaisesti Noshin määrittelemiin tarkoituksiin ja Noshin lukuun.

Edustajarekrytoinnissa käytämme ajanvaraukseen palveluntarjoajaa, joka käsittelee rekrytointiin osallistujan nimeä ja yhteystietoja Noshin puolesta.

9. Henkilötietojen siirto kolmanteen maahan

Siirrämme henkilötietoja säännöllisesti EU- ja ETA -alueen ulkopuolelle Yhdysvaltoihin uutiskirjeemme tuottavalle palveluntarjoajalle. Palveluntarjoajamme kuuluu Privacy Shield –järjestelyyn, mikä tarkoittaa sitä, että palveluntarjoajamme on sitoutunut noudattamaan EU-maissa sovellettua tietosuojan tasoa.

Siirrämme henkilötietoja EU- ja ETA -alueen ulkopuolelle Yhdysvaltoihin edustajarekrytoinnissa käytettävälle ajanvarauksen palveluntarjoajalle, joka noudattaa EU-maissa sovellettua tietosuojan tasoa.

Jos henkilötietojen siirtäminen EU- ja ETA -alueen ulkopuolelle olisi tarpeellista, tietojen siirrossa noudatetaan soveltuvan tietosuojalainsäädännön asettamia vaatimuksia, eli siirrämme henkilötietoja vain lainsäädännön sallimien siirtomekanismien kuten EU:n komission hyväksymien mallisopimuslausekkeiden avulla tai valitsemme yhteistyökumppaneiksemme ja palveluntarjoajiksemme Privacy Shield –järjestelyyn kuuluvia yrityksiä Yhdysvalloissa.

10. Miten kauan säilytämme tietojasi?

Säilytämme henkilötietoja niin kauan kuin se on tarpeen henkilötietojen käsittelyn tarkoitusten kannalta tai sopimusvelvoitteidemme sekä lakisääteisten velvollisuuksiemme noudattamiseksi.

  • Säilytämme tilaustietoja sekä asiakaspalvelun yhteydessä kerättyjä tietoja kuusi (6) vuotta sen kalenterivuoden päättymisestä, jolloin olet viimeisen kerran asioinut verkkokaupassamme, tehnyt tilauksen kotimyyntikutsuillamme tai asioinut asiakaspalvelumme kanssa.
  • Säilytämme kaikki kirjanpitovelvoitteidemme noudattamiseksi tarpeelliset henkilötiedot kuusi (6) vuotta sen tilikauden päättymisestä, jolloin tiedot on kerätty. Kuuden vuoden säilytysaika koskee myös kaikkia arvontoihimme ja kilpailuihimme osallistuneiden voittajien henkilötietoja. Sen sijaan muiden arvontoihin ja kilpailuun osallistuneiden henkilötietoja säilytetään kaksi (2) vuotta arvonnan tai kilpailun ajankohdan jälkeen. 
  • Jos olet tilannut uutiskirjeemme, säilytämme henkilötietojasi niin kauan kuin uutiskirjeen tilaus on voimassa. Jos peruutat uutiskirjeen tilauksen eli peruutat suostumuksesi sähköisen suoramarkkinoinnin lähettämiseen, lopetamme uutiskirjeen toimituksen sinulle ilman aiheetonta viivytystä, mutta säilytämme peruutuksen jälkeen tietoa markkinointikiellosta niin kauan kuin henkilötietojasi käsitellään muihin tarkoituksiin esimerkiksi verkkokaupassa asioinnin perusteella.
  • Jos olet hakenut edustajaksemme mutta et tullut valituksi kyseisellä hakukerralla, säilytämme henkilötietojasi yhden (1) vuoden ajan edustajarekrytoinnin valintojen tekemisestä, ellet ole antanut erikseen suostumustasi pidempään säilytysaikaan.
  • Säilytämme evästeiden ja muiden seurantatekniikoiden avulla kerättyjä henkilötietojasi kahden (2) vuoden ajan.

11. Rekisteröidyn oikeudet: Miten voit vaikuttaa henkilötietojesi käsittelyyn?

Tietosuojalainsäädäntö takaa sinulle oikeuksia, jotka on kuvattu alempana. Nämä oikeudet vahvistavat yksityisyydensuojaasi ja antavat sinulle mahdollisuuden kontrolloida omien henkilötietojesi käsittelyä.

Toimitamme sinulle ilman aiheetonta viivytystä ja viimeistään kuukauden kuluessa yhteydenotostasi tiedot toimenpiteistä joihin olemme ryhtyneet oikeuksiesi toteuttamiseen liittyvien pyyntöjen johdosta.

Jos esität useita pyyntöjä tai jos pyyntösi on erityisen monimutkainen, voimme tarpeen mukaan jatkaa vastauksen määräaikaa enintään kahdella (2) kuukaudella. Ilmoitamme sinulle erikseen tällaisesta viivästymisestä.

Voit esittää tässä kohdassa 11 kuvattua oikeutta koskevan pyynnön tämän lausunnon kohdassa 2 mainitulle yhteyshenkilölle postitse tai sähköpostitse.

Huomaathan, että voimme tarpeen mukaan pyytää sinua toimittamaan lisätietoja, jotka ovat tarpeen henkilöllisyytesi vahvistamiseksi.

11.1 Oikeus saada pääsy tietoihin

Sinulla on oikeus saada meiltä vahvistus siitä, käsitelemmekö sinua koskevia henkilötietoja. Sinulla on lisäksi oikeus saada pääsy itseäsi koskeviin henkilötietoihin sekä oikeus saada tietosuoja-asetuksen mukaiset tiedot henkilötietojen käsittelystä.

Kun käytät oikeuttasi saada pääsy tietoihin, toimitamme jäljennöksen käsittelemistämme henkilötiedoistasi. Jos esität pyynnön sähköisesti, toimitamme tiedot yleisesti käytetyssä sähköisessä muodossa, ellet erityisesti pyydä muuta toimitustapaa jonka voimme kohtuudella toteuttaa.

Voimme periä hallinnollisiin kustannuksiin perustuvan kohtuullisen maksun, jos pyydät useampia jäljennöksiä tai jos esität pyyntöjä toistuvasti.

Emme voi antaa sinulle tietoja, jotka voisivat paljastaa liikesalaisuuksia tai loukata toisen henkilön oikeuksia tai vapauksia. Emme esimerkiksi luovuta muiden henkilöiden henkilötietoja pyynnöstäsi huolimatta.

11.2 Oikeus tietojen oikaisemiseen

Sinulla on oikeus pyytää meitä oikaisemaan itseäsi koskevat epätarkat ja virheelliset tiedot ilman aiheetonta viivytystä. Sinulla on lisäksi oikeus saada puutteelliset henkilötiedot täydennettyä toimittamalla meille lisäselvitystä.

11.3 Oikeus tietojen poistamiseen

Sinulla on oikeus pyytää meitä poistamaan itseäsi koskevat henkilötiedot ilman aiheetonta viivytystä, jos:

  • henkilötietojasi ei enää tarvita niihin tarkoituksiin joita varten ne kerättiin tai joita varten niitä muutoin käsiteltiin (esimerkiksi jos henkilötietojasi ei enää tarvita asiakashallintaan, lipunmyynteihin liittyvän kirjanpidon varmistamiseen tai muihin vastaaviin tarkoituksiin);
  • vastustat henkilötietojesi käsittelyä henkilökohtaiseen erityiseen tilanteeseesi liittyvällä perusteella eikä käsittelyyn ole olemassa perusteltua syytä;
  • vastustat henkilötietojesi käsittelyä suoramarkkinointitarkoituksiin;
  • olemme käsitelleet henkilötietojasi lainvastaisesti; tai
  • henkilötietosi on poistettava meihin sovellettavan lakisääteisen velvoitteen noudattamiseksi.

11.4 Oikeus käsittelyn rajoittamiseen

Sinulla on oikeus siihen, että rajoitamme henkilötietojen käsittelyä siten, että henkilötietoja saa säilyttämisen lisäksi käsitellä ainoastaan erillisellä suostumuksellasi tai oikeudellisen vaateen esittämiseksi, laatimiseksi tai puolustamiseksi taikka toisen henkilön oikeuksien suojaamiseksi jos:

  • kiistät henkilötietojesi paikkansapitävyyden, jolloin käsittelyä rajoitetaan tietojen paikkansapitävyyden varmistamisen ajaksi;
  • henkilötietojesi käsittely on lainvastaista, mutta vastustat henkilötietojesi poistamista ja vaadit sen sijaan henkilötietojesi käytön rajoittamista;
  • emme tarvitse enää henkilötietojasi tämän selosteen kohdassa 6 kuvattuihin käsittelyn tarkoituksiin, mutta sinä tarvitset niitä oikeudellisen vaateen esittämiseksi, laatimiseksi tai puolustamiseksi;

tai

  • olet vastustanut henkilötietojesi käsittelyä henkilökohtaiseen erityiseen tilanteeseesi liittyvällä perusteella ja odotat sen toteamista, syrjäyttävätkö meidän oikeutetut perusteemme sinun vastustamisesi perusteet.


11.5 Oikeus siirtää tiedot järjestelmästä toiseen

Siltä osin kuin olet itse toimittanut henkilötietosi meille esimerkiksi verkkopalvelumme lomakkeella, sinulla on oikeus saada kyseiset henkilötiedot jäsennellyssä, yleisesti käytetyssä ja koneellisesti luettavassa muodossa sekä oikeus siirtää kyseiset tiedot toiselle rekisterinpitäjälle, niiltä osin kuin olemme käsitelleet henkilötietojasi automaattisesti ja käsittely perustuu joko suostumukseesi (esimerkiksi sähköisen suoramarkkinoinnin osalta) tai henkilötietojesi käsittely on tarpeen sopimuksen, kuten verkkokaupan käyttäjäsopimuksen täytäntöön panemiseksi.

Oikeus siirtää tiedot järjestelmästä toiseen rajoittuu menettelyyn, joka ei vaikuta haitallisesti muiden oikeuksiin tai vapauksiin. Sinulla ei ole oikeutta siirtää tietoja järjestelmästä toiseen, jos kyseisiä henkilötietoja käsitellään meidän oikeutetun etumme perusteella.

12. Oikeus vastustaa henkilötietojen käsittelyä

Sinulla on oikeus vastustaa henkilötietojesi käsittelyä henkilökohtaiseen erityiseen tilanteeseesi liittyvällä perusteella, jos käsittelylle ei ole olemassa perusteltua syytä.

Lisäksi sinulla on aina oikeus vastustaa henkilötietojesi käsittelyä suoramarkkinointitarkoituksiin. Suoramarkkinointia tai suoramarkkinointitarkoituksessa suoritettua henkilötietojen käsittelyä ei saa enää suorittaa tämän vastustamisoikeuden käyttämisen jälkeen.

13. Oikeus tehdä valitus valvontaviranomaiselle

Sinulla on oikeus tehdä valitus toimivaltaiselle valvontaviranomaiselle, Suomessa tietosuojavaltuutetulle, jos katsot, että henkilötietojesi käsittelyssä on loukattu tietosuojalainsäädäntöön ja erityisesti tietosuoja-asetukseen perustuvia oikeuksiasi.

14. Miten huolehdimme henkilötietojesi turvallisuudesta?

Henkilötietojen asianmukainen suojaaminen on meille äärimmäisen tärkeää. Keräämme tiedot tietokantoihin, jotka ovat palomuurein, salasanoin ja muilla teknisillä keinoilla suojattuja. Tietokannat ja niiden varmuuskopiot sijaitsevat lukituissa ja vartioiduissa tiloissa ja tietoihin pääsevät käsiksi vain tietyt ennalta nimetyt henkilöt.

Olemme sopimuksellisin keinoin huolehtinut siitä, että henkilötietoja lukuumme käsittelevä yhteistyökumppani on sitoutunut henkilötietojen suojaamiseen myös omien työntekijöidensä toimien osalta.

Manuaalisessa muodossa olevaa aineistoa säilytetään Noshin käytössä olevissa lukituissa toimitiloissa.

15. Evästeet

Käytämme verkkosivuillamme (www.nosh.fi) evästeitä (cookies), Facebook-pikseleitä ja muita vastaavia tekniikoita palvellaksemme asiakkaitamme mahdollisimman hyvin. Eväste on pieni tekstitiedosto, joka voidaan toimittaa päätelaitteellesi, kun vierailet verkkosivustollamme. Käytämme evästeitä verkkopalvelumme toiminnallisuuksien mahdollistamiseksi, kuten kirjautumisen ja ostoskoriominaisuuden toteuttamiseksi. Evästeet helpottavat, parantavat ja nopeuttavat verkkosivujemme selausta ja käyttäjäkokemusta.

Evästeiden avulla keräämme tietoja käyttämistäsi päätelaitteista ja käyttäytymisestäsi palvelussamme, kuten tietoja siitä, miltä sivulta olet saapunut palveluumme, mitä selainta käytät tai milloin ja mitä palvelun osiota olet selannut. Käytämme näitä tietoja esimerkiksi verkkopalvelumme käyttömukavuuden kehittämiseen, kävijädatan analysoimiseen, asiakastutkimukseen, sisältöjen personointiin sekä viestinnän ja markkinoinnin kohdentamiseen ja mainonnanhallintaan. Saatamme sinua mahdollisesti kiinnostavien tuotteiden määrittämiseksi kerätä tietoja avaamistasi sivuista tai ostamistasi tuotteista, jotta voimme markkinoida asiaankuuluvia palveluja sinulle. Facebook-pikselien avulla voimme kohdentaa sinulle kiinnostavaa markkinointia myös Facebookissa.

Sinulla on mahdollisuus koska tahansa estää evästeiden käyttö kokonaan tai osittain muuttamalla selaimesi asetuksia. Voit halutessasi myös poistaa aiemmin tallentuneet evästeet. Huomaathan, että evästeiden käytön estäminen saattaa kuitenkin vaikuttaa verkkosivustomme ja palvelujemme niiden osien tai toimintojen käyttämiseen tai jopa estää ne kokonaan.

16. Muutokset tähän tietosuojalausuntoon

Voimme ajoittain tehdä muutoksia tietosuojakäytäntöihimme esimerkiksi omien toimintatapojemme tai lainsäädännön ja tulkintakäytäntöjen muutosten perusteella. Suosittelemme, että tutustut tietosuojainformaatioomme säännöllisesti, jotta saat kattavat tiedot mahdollisesti tehdyistä muutoksista.

Kun muutamme tietosuojakäytäntöjämme, ilmoitamme muutoksista verkkosivustollamme.

Tuotehaku

Suosituimmat haut

Tuoteryhmät

Toivelista on tyhjä

Toimitusehdot

Löydät usein kysytyt kysymykset ja vastaukset UKK-sivulta

Voit tutustua kansainvälisiin toimitusehtoihin nosh.fi - verkkokaupasta tästä.

Tietosuojaselosteemme löydät täältä


1. Tilausten käsittely


Otamme uudet tilaukset käsittelyyn ja keräilyyn mahdollisimman nopeasti.

Tilauksiin ei voi tehdä muutoksia ostotapahtuman jälkeen eikä tilauksia voi yhdistää toiseen tilaukseen.  

Voit ottaa kaikissa tilaustasi koskevissa asioissa yhteyttä asiakaspalveluumme info@nosh.fi.  

2. Toimitustavat, toimitusaika ja -hinnat

Tilaa verkkokaupasta tai NOSH edustajalta

ToimitustapaToimitusaikaHinta
PostNord MyPack Collect -paketti - nouto pakettiautomaatista tai asiointipisteestä, K-marketista tai R-kioskista1-4 arkipäivää*6,90 €
Postipaketti -nouto Postin automaatista tai asiointipisteestä1-4 arkipäivää*7,90 €
Postin Kotipaketti, toimitus kotiovelle

1-4 arkipäivää*9,90 €

Huomioitavaa:

*Poikkeustilanteissa ja kiireaikoina, kuten alennusmyyntien tai merkittävien kampanjoiden aikana toimitusaika saattaa olla hieman pidempi. Toimitusaika lasketaan siitä, kun tilauksen maksutapa on vahvistettu.

ta 2.4

2.1. Postipaketti

Valitessasi toimitustavaksi Postipaketin, voit noutaa pakettisi pakettiautomaatista tai Postin asiointipisteestä vastaanotettuasi saapumisilmoituksen tekstiviestillä ja sähköpostilla.

Asiakas täyttää kassalla osoitetietonsa, valitsee toimitustavan sekä noutopisteen ja vastaa itse antamiensa tietojen oikeellisuudesta. NOSH ei ole velvollinen suorittamaan paketille siirtoa, mikäli väärä noutopiste johtuu asiakkaan omasta valinnasta tai korvaamaan, mikäli asiakkaan antamissa tiedoissa on virhe.

Huomioithan, että valitsemasi noutopisteen ollessa täynnä, Posti voi siirtää pakettisi varanoutopisteelle, jolloin NOSH ei korvaa paketin siirtoa. Perheenjäsentä, ystävää tai tuttavaa on mahdollista pyytää avuksi paketin noudossa, oli lähetys asiointipisteellä tai automaatissa. 

Posti säilyttää paketteja 7 vrk noutopisteessä tai pakettiautomaatissa, jonka jälkeen paketit palautuvat takaisin Nosh Company:n varastolle.

Mikäli pakettia ei ole noudettu toimipisteestä määräaikaan mennessä, se palautuu NOSHille. Veloitamme noutamattomasta paketista asiakkaalta käsittelykulut 12 €.

Postipaketit toimitetaan hiilineutraalina Posti Green- lähetyksinä.

2.2. Postin Kotipaketti

Kotiinkuljetusta varten voit valita toimitustavaksi Postin Kotipaketin, joka jaetaan vastaanottajan kotiovelle sovitusti. 

Kotipaketit toimitetaan hiilineutraalina Posti Green- lähetyksinä.

2.3. PostNord MyPack Collect -paketti

Valitsemalla toimitusmuodoksi PostNord MyPack Collect -paketin, voit noutaa pakettisi lähimmästä PostNordin pakettiautomaatista, K-marketista, R-kioskista tai PostNordin toimipisteestä.

Paketin siirtäminen toiseen toimipisteeseen ei ole mahdollista PostNordin kautta. NOSH ei ole velvollinen korvaamaan, mikäli väärä noutopiste johtuu asiakkaan omasta valinnasta tai mikäli asiakkaan antamissa tiedoissa on virhe.

Huomioithan, että valitsemasi noutopisteen ollessa täynnä, PostNord voi siirtää pakettisi varanoutopisteelle, jolloin NOSH ei korvaa paketin siirtoa. Perheenjäsentä, ystävää tai tuttavaa on mahdollista pyytää avuksi paketin noudossa, oli lähetys asiointipisteellä tai automaatissa.

PostNordin pakettien säilytysaika on yksi viikko pakettiautomaatissa ja noutopisteessä, jonka jälkeen noutamattomat paketit palautuvat takaisin Nosh Company:n varastolle.

Mikäli pakettia ei ole noudettu toimipisteestä määräaikaan mennessä se palautuu varastollemme ja veloitamme noutamattomasta paketista käsittelykulut 12 €.

3. Maksutavat

Maksutavat henkilöasiakkaille:

  • Verkkopankki- ja korttimaksu (Aktia, Ålandsbanken, Danske Bank, Handelsbanken, LähiTapiola, Nordea, OmaSP, OP, POP Pankki, SEB, S-Pankki, Säästöpankki)
  • Pankki- tai luottokortti (Visa, Mastercard ja American Express)
  • Maksa 30 päivän sisällä (Klarna lasku)
  • Maksa myöhemmin (Klarna tili)
  • Pilko maksut, Klarnan joustava erämaksu
  • MobilePay

Klarna Checkout -palvelun avulla voit tehdä ostoksia helposti, joustavasti ja turvallisesti. Vastaamalla muutamaan kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Norra stationsgatan 61, 113 43 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta.

Jos valitset maksutavaksi Klarna laskun, Klarna toimittaa sen sinulle sähköpostilla siinä vaiheessa, kun tilaus toimitetaan. Henkilöasiakas näkee laskunsa myös kirjautumalla Klarnaan osoitteessa klarna.com/login tai lataamalla Klarnan mobiilisovelluksen mobiililaitteeseensa.

Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme sinua olemaan yhteydessä suoraan Klarnan asiakaspalveluun p. 09 – 425 99 771 arkisin klo 8.00–18.00. Voit lukea useiten kysyttyjä kysymyksiä Klarnan palvelusta tästä.

Maksaminen NOSH edustajalta tilattaessa

Edustajasi luo tilauksesi ja saat sähköpostiisi maksulinkin sisältävän tilausvahvistuksen, jonka jälkeen sinulla on 24 tuntia aikaa valita itsellesi sopivin maksutapa ja vahvistaa maksulinkki. Jos ilmoitat edustajalle puhelinnumerosi, saat maksulinkin myös tekstiviestinä. 

Maksaminen NOSH lahjakortilla

Voit maksaa ostoksesi tai osan ostoksestasi sähköisellä NOSH lahjakortilla lisäämällä lahjakorttikoodin kassalla tilaukselle. NOSH edustajan kautta tilatessa edustaja lisää lahjakorttikoodin tilaukselle puolestasi. Lahjakorttia ei pysty lisäämään tilaukselle jälkikäteen. Lahjakortilla maksaessa tilaukselle voi lisätä myös kutsujärjestäjän edun, hyvitysedun tai muun koodillisen kampanjaedun.

Lue lisää maksamisesta UKK:sta.

4. Alennuskoodit ja tarjoukset

Hyvitys- ja alennuskoodit

Hyvitys- ja alennuskoodit ovat kertakäyttöisiä. Tilauksella voi olla vain yksi hyvitys- tai alennuskoodi

NOSH ei hyvitä hyvityskoodeja esim. kutsujärjestäjän etua rahaksi tai uudelle alennuskoodille, mikäli siitä jää osa käyttämättä, tai mikäli palautat koko tilauksen. 

NOSH ei hyväksy vanhentuneita tai kolmansien osapuolien julkaisemia alennuskoodeja.

Mikäli sinulla on NOSHin toimittama alennuskoodi, joka ei toimi, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme info@nosh.fi.  

Tarjoukset ja edustajan kautta tehty tilaus

Asiakkaan tilauksen erikoisedut ja -hinnat ovat voimassa tilauksen maksulinkin voimassaoloajan (24 tuntia). Mikäli tilauksen sisältämien etujen saatavuus tai hintojen voimassaoloaika päättyy maksulinkin voimassaoloaikana, ei tilauksen edut ja hinnat ole siirrettävissä myöhemmin tehtävälle uudelle tilaukselle, vaikka tilauksen tuotesisältö olisi sama.

Tarjousten voimassaoloaika ja etuhinta määritellään kampanjakohtaisesti. Tuotteen hinta määräytyy ostohetkellä.

Kutsujärjestäjän etu

Kutsujärjestäjän etu on tarkoitettu NOSH vaatekutsuilla tehtävään tilaukseen.

Kutsujärjestäjän edun sisältävälle tilaukselle ei voi yhdistää muita hyvitys- tai alennuskoodeja.

NOSH ei hyvitä hyvityskoodeja esim. kutsujärjestäjän etua rahaksi tai uudelle alennuskoodille, mikäli siitä jää osa käyttämättä, tai mikäli palautat koko tilauksen.

NOSH klubiedut

NOSH klubiedut ovat saatavilla ainoastaan NOSH edustajan kautta tilattaessa.

NOSH klubietuja koskevat erityisehdot. Tarjousten voimassaoloaika ja etuhinta määritellään kampanjakohtaisesti.

Asiakkaan tilauksen erikoisedut ja -hinnat ovat voimassa tilauksen maksulinkin voimassaoloajan (24 tuntia). Mikäli tilauksen sisältämien etujen saatavuus tai hintojen voimassaoloaika päättyy maksulinkin voimassaoloaikana, ei tilauksen edut ja hinnat ole siirrettävissä myöhemmin tehtävälle uudelle tilaukselle, vaikka tilauksen tuotesisältö olisi sama.

5. Palautusoikeus

5.1 Palautettavan tuotteen kunto

Palautettavan vaatteen tulee aina olla käyttämätön, puhdas, pesemätön ja täysin uuden veroinen.

Palauta tuotteet mielellään niiden alkuperäisessä pakkauksessa. Tarkistamme palautuneen vaatteen kunnon ennen maksun palauttamista. Mikäli tuotteessa on puutteita edellä mainittujen asioiden osalta, pidätämme oikeuden olla hyvittämättä tuotteesta maksettua hintaa kokonaisuudessaan.

Palauta tuotepakettina ostetuista tuotteista kaikki pakettiin kuuluvat tuotteet sekä mahdollinen tuotelahja, jos tuotelahjan ehdot eivät täyty palautuksen jälkeen.

Tarkista vastaanottamasi vaatteet ennen käyttöönottoa tai pesua.

5.2 Palautusoikeus

NOSH-vaatteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus. Palauttaa voit veloituksetta kerran. Mikäli samalle tilaukselle tehdään useamman kerran palautus, veloitamme asiakkaalta toimituskulujen verran lisämaksua. Palautusaika lasketaan alkavaksi paketin noutohetkestä.

Palautusoikeus ei koske yritysostoina tehtyjä tilauksia.

Palautettavien tuotteiden erityisehdot:

  • Sukkatuotteet: Mikäli sukkapaketin vyöte on avattu, hyvitämme asiakkaalle 50 % sukkapaketin hinnasta.
  • Outlet-tuotteet: Mikäli tilauksella oleva yksi tai useampi Outlet-tuote palautetaan, veloitamme käsittelykuluina 3,90 euroa/tilaus

Mikäli palautat kaikki tilauksellasi olleet tuotteet, hyvitämme myös tilauksesi toimituskulut (ylläolevat erityisehdot ovat voimassa). Pidätämme oikeuden veloittaa toimituskulut tilauksista, jotka on tehty toimituskuluttomuuskampanjan aikana, mutta jonka ehdot eivät täyty enää palautuksen jälkeen.

Mikäli haluat vaihtaa tuotteen toiseen kokoon, väriin tai toiseen tuotteeseen, voit tehdä uuden tilauksen ja palauttaa alkuperäisen tuotteen.

HUOM! Tuotteilla, jotka on tilattu 14.11.–18.12.2023 välisenä aikana on voimassa joulunajan pidennetty palautusoikeus 31.12.2023 saakka.

5.3 Palautusten käsittelyaika   

Palautuspakettien toimitusaika varastollemme vaihtelee useilla työpäivillä ja palautus rekisteröityy järjestelmäämme vasta asiakaspalvelumme ottaessa sen käsittelyyn. Palautuksen käsittelyyn varastollamme ja Klarnan vahvistukseen hyvityksen suorittamisesta kuluu yhteensä 5-14 vuorokautta. Saat meiltä sähköpostivahvistuksen, kun palautuksesi on käsitelty.

Klarna hyvittää maksamasi summan tilauksesi maksutavan mukaisesti. Mikäli palautat tilauksen kokonaisuudessaan, palautuvat sinulle myös alkuperäiset postikulut toimituskulut. Huomioithan kohdassa 5.2 Palautusoikeus ilmoitetut Palautettavien tuotteiden erityisehdot.

5.4 Väärä tai viallinen tuote

Jos olet saanut tilauksessasi väärän tai viallisen tuotteen, täytä verkkosivuillamme oleva virheilmoituslomake. Voit valita tuotevirhelomakkeelta sinulle sopivan hyvitysvaihtoehdon. Mikäli kyseessä on toimitusvirhe, otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian. Lomakkeen lähetettyäsi saat lisäohjeet tuotteen mahdolliseen palauttamiseen.  

Ilmoita toimitus- tai tuotevirheestä

Lisätietoja saat asiakaspalvelustamme:

  • sähköpostitse info@nosh.fi
  • soittamalla numeroon 029-309 3600 (pvm/mpm). Asiakaspalvelumme tavoitat puhelimitse maanantaisin klo 9.00-14.00 ja tiistaista perjantaihin klo 9.00-15.00

5.5 Maksun palautus 

Kun palautus on käsitelty tilaukseltasi, palautettavasta summasta lähtee automaattisesti tieto Klarnaan, joka lähettää sinulle viestin koskien rahanpalautusta. Tarkistathan myös roskapostin.

Vaihtoehtoisesti näet kaikki Klarnan kautta tehdyt ostoksesi ja laskusi kirjautumalla Klarnaan täällä: app.klarna.com/login tai lataamalla Klarna sovelluksen Google Playsta tai Apple Storesta.

Palautuksen käsittelyyn varastollamme ja Klarnan vahvistukseen hyvityksen suorittamisesta kuluu yhteensä 5-14 vuorokautta. Klarna hyvittää maksamasi summan tilauksesi maksutavan mukaisesti. Mikäli palautat tilauksen kokonaisuudessaan, palautuvat sinulle myös alkuperäiset postikulut toimituskulut. Huomioithan kohdassa 5.2 Palautusoikeus ilmoitetut Palautettavien tuotteiden erityisehdot.

Lisätietoja saat Klarnan asiakaspalvelusta: 09- 425 99 771 klarna.com/fi/

Klarna lasku

Mikäli olet tehnyt tilauksen Klarna-laskulle, saat päivitetyn laskun Klarnasta, kun palautuksesi on käsitelty. 
     

6. Palautusohje

Täytä ja liitä palautuspakettiin tilauksen mukana tullut lähetyslista tai vastaavat tiedot erillisellä paperilla. Palautusten käsittelyyn tarvitsemme: 

1. tilausnumeron 
2. tilaajan nimen
3. jokaisesta palautettavasta tuotteesta tiedon onko kyseessä palautus vai ilmoitus virheestä

6.1 Palautus Postin palautustunnuksella Posti asiointipisteeseen

Vie palautettavat tuotteet valmiiksi pakattuina ja täytetyn lähetyslistan tai vastaavien tietojen kanssa Postin asiointipisteeseen. Jos olet palauttamassa virheellistä tuotetta, lisääthän pakettiin mukaan tilausnumerosi sekä VAAT- tai TOIM-alkuisen virheilmoitustunnuksen. NOSH maksaa palautuksesta syntyvät postikulut.   

Kirjoita paketin päälle palautuksen osoitteeksi:
Postin palautustunnus 628456
Nosh Company Oy
PL 110
13101 Hämeenlinna   

Asiakas on vastuussa palautuspaketista siihen saakka, kunnes paketti on saapunut NOSHille. Mikäli palautuspaketti on kadonnut, voimme käsitellä palautuksen ainoastaan asiakkaan toimittamaa palautuspaketin tositetta tai seurantakoodia vastaan. Ota palautuspaketin seurantakoodi talteen ottamalla siitä esim. valokuvan, jotta voit tarvittaessa todistaa palauttaneesi.

6.2 Palautus Postin Helposti-koodilla

Palauta Helposti koodilla mihin tahansa Postin automaattiin tai Postin asiointipisteeseen. NOSH maksaa palautuksesta syntyvät postikulut.

-Mene Postin sivulle: posti.fi/palautapaketti.  

-Syötä pakettisi lähetystunnus tekstikenttään, alkukirjaimet JJFI aina isoilla kirjaimilla.

-Paina "Hae" ja saat Helposti-koodin sekä palautusohjeet

-Jos olet palauttamassa Smartpost-automaattiin, jonka lokeroissa on näppäimistöt, on sinun varattava vielä lokero.
-Syötä hakukenttään postinumero, jonka alueelle haluat jättää palautuksen ja paina HAE.
-Valitse sopiva Smartpost-automaatti ja syötä sähköpostiosoitteesi
-Saat kertakäyttöisen lokeron avauskoodin varaamaasi Smartpost lokeroon sekä toimintaohjeet.

-Kirjoita saamasi Helposti-koodi paketin päälle.

-Jos palautat pakettiautomaattiin, noudata automaatin ohjeita.

Asiakas on vastuussa palautuspaketista siihen saakka, kunnes paketti on saapunut NOSHille. Mikäli palautuspaketti on kadonnut, voimme käsitellä palautuksen ainoastaan asiakkaan toimittamaa palautuspaketin tositetta tai seurantakoodia vastaan. Ota palautuspaketin seurantakoodi talteen ottamalla siitä esim. valokuvan, jotta voit tarvittaessa todistaa palauttaneesi.

6.3 Palautus PostNordin palautustarralla

Voit palauttaa tuotteita veloituksetta 14 vuorokauden sisällä paketin noutamisesta PostNordin automaattiin tai asiointipisteeseen käyttäen paketin mukana tullutta palautustarraa.

Jos palautustarra ei ole enää tallessa tai noutamisesta on kulunut yli 14 vrk esim. reklamaatiotilanteessa palauta paketti postitse käyttäen Postin palautustunnusta ks. ohje kohdasta 6.1.

Pakkaa tuotteet ja täytetty lähetyslista tai vastaavat tiedot valmiiksi ja liimaa paketin päälle paketin mukana tullut PostNordin osoitetarra. Vie paketti lähimpään Post Nordin automaattiin tai asiointipisteeseen. Voit seurata pakettisi kulkua Post Nord sovelluksella.

Asiakas on vastuussa palautuspaketista siihen saakka, kunnes paketti on saapunut NOSHille. Mikäli palautuspaketti on kadonnut, voimme käsitellä palautuksen ainoastaan asiakkaan toimittamaa palautuspaketin tositetta tai seurantakoodia vastaan. Ota palautuspaketin seurantakoodi talteen ottamalla siitä esim. valokuvan, jotta voit tarvittaessa todistaa palauttaneesi.

7. Asiakaspalvelu ja muut ehdot

Asiantunteva ja tuotevalikoimamme hyvin tunteva henkilökuntamme auttaa sinua mielellään kaikissa tilaukseesi liittyvissä asioissa. Parhaiten tavoitat meidät aina sähköpostitse info@nosh.fi.

Nosh Company Oy ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä vahingoista.  

Mahdollisiin asiakkaan ja Nosh Company Oy:n välisiin riita-asioihin sovelletaan Suomen lakia.

Jos tilanteen erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi, asiakas voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan  ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan. Lisätietoa asiasta kuluttajille löytyy Euroopan komission verkkovälitteiseltä riidanratkaisufoorumilta (Art. 14, EU asetus No 524/2013). Voit ottaa asiassa yhteyttä myös asiakaspalveluumme info@nosh.fi.

Lue tietosuojaselosteestamme miten NOSH suojaa yksityisyyttäsi ja käsittelee henkilötietojasi.




Päivitetty 11.12.2023

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit

Lähetä toivelistasi edustajalleEdustaja ottaa sinuun yhteyttä sähköpostitse

Olet oikeutettu kampanjatuotteeseen, lunastaaksesi edun valitsethan tuotteen ennen toivelistan lähetystä.

Lähettämiäsi tietoja käytetään linkin lähettämiseen vastaanottajalle. Käsittelemme tietojasi tieto­suoja­selosteemme mukaisesti.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.